Trwa ładowanie...
25-10-2013 12:49

Rewolucja! W Ryanairze drugi darmowy bagaż i inne udogodnienia

Ryanair zezwoli pasażerom na bezpłatne zabranie na pokład drugiego podręcznego bagażu. To kolejna zmiana, która ma poprawić wizerunek linii wśród pasażerów. Przewoźnik nieodpłatnie umożliwi również dokonanie drobnych zmian w rezerwacji.

Rewolucja! W Ryanairze drugi darmowy bagaż i inne udogodnieniaŹródło: PAP/Tytus Żmijewski
d1ldb12
d1ldb12

Przewoźnik na swojej stronie internetowej poinformował, że drugi podręczny bagaż bezpłatnie będzie można zabrać na pokład już za kilka dni, od 1 grudnia. Jego wymiary nie mogą przekraczać 35 x 20 x 20 cm. Taki wymiar pozwoli na swobodne umieszczenie w nim np. butelki wina zakupionej w strefie wolnocłowej. *Bagażem podręcznym *może być np. damska torebka lub reklamówka z zakupami ze strefy wolnocłowej.

Od 1 listopada usunięte zostaną ze strony ryanair.com nielubiane przez pasażerów kody captcha. Pasażerom ma to ułatwić wyszukiwanie biletów oraz dokonanie rezerwacji. Od tego samego dnia pasażerowie w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji będą mogli bezpłatnie dokonać drobnych korekt w rezerwacji np. takich jak literówki czy zmiana kierunku! W tym samym dniu przewoźnik wprowadzi tzw. "cichy lot". Przed godz. 8:00 i po 21:00 na pokładzie samolotów będzie przyciemnione światło i nie będzie ogłoszeń reklamowych.

Od 5 stycznia Ryanair obniży także cenę za wydrukowanie karty pokładowej na lotnisku. Jeżeli odprawimy się przez internet, a zapomnimy wydrukować karty pokładowej, na lotnisku zapłacimy za jej wydrukowanie nie 332,50 PLN (70 euro), a 71 PLN (15 euro). Bez zmian pozostanie opłata za odprawę na lotnisku. Również od tego samego dnia opłaty za bagaż podręczny zostaną obniżone z 285 PLN do 237,50 PLN, aby zrównać ceny z proponowanymi przez konkurentów przewoźnika.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej ogromnej poprawy obsługi pasażera będąc linią lotniczą nr. 1 w Europie. Realizujemy nasze plany wzrostu od 80 mln do ponad 110 mln pasażerów rocznie w ciągu najbliższych 5 lat. Aktywnie słuchamy i odpowiadamy naszym pasażerom, aby mogli cieszyć się z najniższych cen biletów, lądować na czas, ale również cieszyć się łatwiejszym dostępem do strony internetowej, 24-godzinnym okresem ochronnym, dodatkową małą torbą podręczną, obniżeniem opłat za bagaż dodatkowy oraz nowymi ‘cichymi lotami’. Mamy nadzieję, że nasi pasażerowie będą zadowoleni z nowej ulepszonej obsługi, a jednocześnie cieszyć się będą niskimi cenami biletów oraz lądowaniem na czas” – powiedział prezes linii Michael O’Leary.

Źródło: Fly4Free.pl/if/pw

d1ldb12
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ldb12