Trwa ładowanie...
22-05-2014 16:30

Napęd w Suzuki SX4 S-CROSS

Nowa generacja napędu na 4 koła ALLGRIP. Suzuki SX4 S-CROSS został wyposażony najnowszą generację napędu, opracowaną na podstawie wieloletnich doświadczeń Suzuki w dziedzinie technologii napędu na obie osie. Suzuki SX4 S-CROSS został wyposażony najnowszą generację napędu na 4 koła (4WD) - ALLGRIP, opracowaną na podstawie wieloletnich doświadczeń Suzuki w dziedzinie technologii napędu na obie osie.

Napęd w Suzuki SX4 S-CROSSŹródło: Suzuki
d4i03u3
d4i03u3

Nowa generacja napędu na 4 koła ALLGRIP

Suzuki SX4 S-CROSS został wyposażony najnowszą generację napędu na 4 koła (4WD) - ALLGRIP, opracowaną na podstawie wieloletnich doświadczeń Suzuki w dziedzinie technologii napędu na obie osie. ALLGRIP zapewnia nie tylko przyjemność z jazdy, ale i poczucie bezpieczeństwa niezależnie od warunków panujących na drodze. Jednocześnie pozwala na zachowanie niskiego zużycia paliwa i ogranicza negatywny wpływ na środowisko. Napęd ALLGRIP oferuje możliwość wyboru jednego z czterech dostępnych trybów pracy w zależności od warunków jezdnych: AUTO – SPORT – SNOW – LOCK.

AUTO

Odpowiedni do jazdy w normalnych, suchych warunkach drogowych. Priorytetem jest oszczędność paliwa. System domyślnie wykorzystuje napęd na przednie koła. W momencie wykrycia tendencji do ich uślizgu natychmiast załącza tryb napędu na wszystkie koła (4WD).

SPORT

Doskonale sprawdza się podczas jazdy po krętych drogach. Załącza napęd na wszystkie koła (4WD) w celu poprawy stabilności jazdy w zakrętach. W niskim i średnim zakresie prędkości system steruje charakterystyką przyspieszenia/momentu obrotowego w celu zoptymalizowania reakcji jednostki napędowej.

SNOW

Odpowiedni do poruszania się po ośnieżonych, nieutwardzonych lub śliskich nawierzchniach. System załącza napęd 4WD i steruje napędem na obie osie w zależności od sposobu prowadzenia i przyspieszania, tym samym zapewniając doskonałą trakcję i stabilność pojazdu.

d4i03u3

LOCK*

Pozwala wydostać samochód z głębokiego błota, piachu lub śniegu. System nieustannie przekazuje wysoki moment obrotowy do kół tylnej osi w celu pokonania trudnej przeszkody.

  • automatyczne przełączenie w tryb Snow przy prędkości 60 km/h.
d4i03u3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4i03u3