Trwa ładowanie...
21-06-2012 15:47

8. Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic

Redakcja miesięcznika „National Geographic Polska” zaprasza do udziału w 8 edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego. Etap nadsyłania zdjęć rozpocznie się 1 lipca i potrwa do 30 września. Wyniki zostaną ogłoszone 29 października podczas Gali Finałowej oraz na łamach miesięcznika.

8. Wielki Konkurs Fotograficzny National GeographicŹródło: National Geographic Polska
d20lmac
d20lmac

Redakcja miesięcznika „National Geographic Polska” zaprasza do udziału w 8 edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego. Etap nadsyłania zdjęć rozpocznie się 1 lipca i potrwa do 30 września. Wyniki zostaną ogłoszone 29 października podczas Gali Finałowej oraz na łamach miesięcznika.

– Jury konkursu do tej pory oceniło blisko 350 tysięcy zdjęć. Ta liczba robi wrażenie! Nasz konkursu to jedno
z największych wydarzeń fotograficznych w tej części Europy. Jestem bardzo dumna, że trwa nieprzerwanie od 8 lat. Zachęcam wszystkich fanów fotografii do zgłaszania swoich prac. Naprawdę warto, bo mamy do rozdania nie tylko cenne nagrody, ale przede wszystkim publikujemy zwycięskie zdjęcia na łamach magazynu, a to, jak udowadniają przykłady z przeszłości, otwiera drzwi do prawdziwej kariery – zaprasza do udziału w konkursie Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna miesięcznika „National Geographic Polska” i członkini Jury.

W tegorocznej edycji zdjęcia będzie można nadsyłać w pięciu kategoriach: KRAJOBRAZ, LUDZIE, ZWIERZĘTA, FOTOREPORTAŻ oraz ŻYCIE NA 100% - nowej kategorii, której patronuje sponsor konkursu - firma PZU. Szczegółowe informacje o sposobie zgłaszania zdjęć dostępne będą od 1 lipca na stronie:
www.national-geographic.pl.

Uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi podczas Gali Finałowej konkursu, która odbędzie się 29 października. Tego samego dnia, do rąk czytelników trafi listopadowe wydanie „National Geographic Polska”, na którego łamach zostaną opublikowane wszystkie nagrodzone fotografie.

d20lmac

INFORMACJA O NAGRODACH
GRAND PRIX: aparat Nikon D800 z obiektywem AF-S Nikkor 24-70 mm f/2,8G ED, projektor 3LCD do kina domowego ze stacją dokującą ipoda EPSON MG-850HD oraz profesjonalna drukarka fotograficzna Epson R3000.
PIERWSZE MIEJSCA: aparat Nikon 1V1 z obiektywem 1 Nikkor VR 10-30 MM F/3,5-5,6 oraz drukarka fotograficzna EPSON L800.
WYRÓŻNIENIA: aparat kompaktowy COOLPIX P7100 oraz drukarka fotograficzna EPSON P50.

HARMONOGRAM KONKURSU

1 lipca – start konkursu, rozpoczęcie nadsyłania zdjęć;
31 września – zakończenie przyjmowania zdjęć konkursowych;
29 października – Gala Finałowa oraz ogłoszenie wyników konkursu na łamach listopadowego wydania „National Geographic Polska”.

Sponsorem konkursu i Patronem kategorii Życie na 100% jest firma PZU, zaś sponsorami nagród: EPSON i Nikon. Patroni medialni to National Geographic Channel, Radio Zet, Onet.pl, miesięcznik Foto i Empik. Partnerem technologicznym jest Visuality.

KONKURS W LICZBACH

    1. Edycja WKF (2011 r.): 9 426 uczestników nadesłało ponad 48 500 zdjęć;
    1. edycja WKF (2010 r.): 6 500 uczestników nadesłało około 48 000 zdjęć;
    1. edycja WKF (2009 r.): 12 020 uczestników nadesłało około 70 000 zdjęć;
    1. edycja WKF r. (2008 r.): 4 400 uczestników nadesłało około 45 000 zdjęć;
    1. edycja WKF r. (2007 r.): 4 815 uczestników nadesłało około 27 000 zdjęć;
    1. edycja WKF r. (2006 r.): 7 120 uczestników nadesłało około 55 000 zdjęć;
    1. edycja WKF r. (2005 r.): 6 500 uczestników nadesłało około 50 000 zdjęć.
d20lmac

W sumie w konkursie wzięło udział ponad 50 500 uczestników, którzy łącznie nadesłali 343 500 fotografii.

INFORMACJE O KONKURSIE

Pierwsza edycja Wielkiego Konkursu Fotograficznego wystartowała w 2005 r. i od razu uzyskała poparcie oraz uznanie Towarzystwa National Geographic w Waszyngtonie. Redakcja otrzymała za wydarzenie nagrodę uznania w kategorii Best New Produkt Launch Campaign. Zainspirowane polskim konkursem, Towarzystwo National Geographic organizuje od 2006 r. międzynarodowy konkurs fotograficzny, w którym może wziąć udział każda lokalna edycja magazynu.

W 2010 roku *Wielki Konkurs Fotograficzny *został ponownie nagrodzony przez *Towarzystwo National Geographic *wyróżnieniem Brand Promotion Consumer Focus Award – uznano go za najskuteczniejszy sposób na budowanie świadomości marki wśród czytelników. Konkurs znalazł się również na liście „Top 10 sposobów marketingowych na zatrzymanie konsumenta” opublikowanej przez miesięcznik Press.

d20lmac
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20lmac