French Touch - zasmakuj Francji w Polsce
Startuje French Touch - akcja promująca atrakcje kulturalne, turystyczne i handlowe Francji. Przez trzy tygodnie, do 10 października, Polacy będą mieli okazję lepiej poznać regiony, produkty, modę i artystów tego pięknego kraju.
- _ French Touch _ to dzielenie się francuskimi walorami i estetyką z przyjaciółmi - mówi Pierre Buhler, ambasador Francji w Polsce. - Nie znam lepszych przyjaciół na świecie niż Polacy. Francja to mozaika pejzaży, smaków, win, jedzenia. To również elegancja, bo przecież Polacy mówią "Francja-elegancja".
W kampanię promocyjną zaangażowanych jest większość francuskich firm działających na polskim rynku. Agnieszka Stańczyk - organizator French Touch w Polsce - podkreśla, że w ramach ogólnopolskiej akcji handlowej każdy polski klient będzie mógł kupić francuskie produkty w atrakcyjnych cenach w sklepach w całym kraju. Ponadto w różnych polskich miastach będą się odbywały także wydarzenia kulturalne i muzyczne. Została też wydana specjalna płyta "French Touch" z kompilacją muzyki francuskiej.
7 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie odbędzie się uroczysta gala French Touch z udziałem pierwszoplanowych postaci ze świata mody, designu, kuchni, piosenki i kina. To będzie widowisko w stylu _ variétés _, w którym wezmą udział artyści francuscy i polscy, w tym m.in.: BeMy, Natalia Nykiel, Antek Smykiewicz, Claudio Capéo i Nolwenn Leroy. Galę uświetni pokaz mody.
IAR/ir