Trwa ładowanie...
25-07-2014 13:54

Nowa kampania promocyjna Polski - bociany, fontanny i gofry

Ambasada RP w Waszyngtonie postanowiła zachęcić zagranicznych turystów do spędzenia lata w Polsce. By tego dokonać, dyplomaci założyli konto PolandinUSA na popularnym blogowym serwisie BuzzFeed i przedstawili 18 różnych powodów, dla których warto odwiedzić nasz kraj.

Nowa kampania promocyjna Polski - bociany, fontanny i gofryŹródło: PolandMFA/Mariusz Cieszewski, Licencja Creative Commons, flickr.com
dkb335a
dkb335a

Polska ambasada cieszy się ogromną popularnością w mediach społecznościowych, a jej oficjalne profile na Twitterze czy Facebooku należą do najchętniej obserwowanych przez amerykańskich polityków czy dziennikarzy, ustępując w popularności tylko ambasadzie Wielkiej Brytanii.

Wśród argumentów promujących walory Polski latem znalazły się m.in. Tatry, Mazury, kurorty nad Bałtykiem, ale także plaża w Warszawie, festiwale czy teatry uliczne, truskawki i… miejska fontanna.

fot. www.buzzfeed.com

dkb335a

Nie zabrakło nawet inscenizacji Bitwy pod Grunwaldem czy słynnej polskiej gościnności.

fot. www.buzzfeed.com

Artykuł, który de facto można uznać za kampanię promocyjną, już zainteresował media w naszym kraju, rozpoczynając polemikę, czy jest to właściwy sposób na popularyzację zalet Polski poprzez fontanny, gofry i bociany.

fot. www.buzzfeed.com

A co wy myślicie o takiej formie zachęcania obcokrajowców do przyjazdu nad Wisłę? Co należałoby zamieścić w takim zestawieniu, a co zdecydowanie powinno zostać z niego usunięte? Napiszcie w komentarzach.

at/if

dkb335a
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dkb335a