Trwa ładowanie...
14-08-2014 08:23

Polscy turyści coraz bardziej wymagający. Skarżą się na wszystko

Okno w samolocie nie chciało się otworzyć, a na Wyspie Żółwi nie było żółwi - klienci biur podróży potrafią przyczepić się do wszystkiego. O dziwnych reklamacjach pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Polscy turyści coraz bardziej wymagający. Skarżą się na wszystkoŹródło: sky-hash-walker, Licencja Creative Commons, flickr.com
drhhc72
drhhc72

Okno w samolocie nie chciało się otworzyć, a na Wyspie Żółwi nie było żółwi - klienci biur podróży potrafią przyczepić się do wszystkiego. O dziwnych reklamacjach pisze Dziennik Gazeta Prawna.

W artykule "Bo palma była za krzywa" wymienione są najbardziej abstrakcyjne reklamacje. Jeden z Polaków wypoczywających narzekał, że w kurorcie ratownik był jego zdaniem otyły. Klasyką jest też matka, która twierdziła, że córka zaszła w ciążę w... hotelowym basenie. Wbrew pozorom to nie legenda, ale autentyczna skarga jednego z turystów.

"W basenie pływały plemniki" - cytuje w "DGP" fragment reklamacji złożonej w TUI Polska.

Co jeszcze nie podoba się nam na wakacjach? W Egipcie *rafa koralowa była za blisko hotelu, z kolei na *Wyspach Kanaryjskich piasek nie był jak na Karaibach. Inny turysta skarżył się na zbyt mocno gruchające gołębie, a kolejny na zbyt głośne dzieci w hotelu, który reklamował się jako przyjazny najmłodszym.

drhhc72

Narzekać w reklamacjach potrafimy także na to, z kim spędzamy urlop. "W hotelu było zbyt dużo Niemców, Anglików i Rosjan" - głosi treść skargi do touroperatora. Inny turysta nie dowierzał, że w greckim hotelu nikt nie mówił po polsku, a wszyscy porozumiewali się po niemiecku i angielsku. Jego zdaniem obsługa hotelowa była po prostu złośliwa.

Złośliwi mają być też współpodróżujący. Wiele skarg dotyczy tego, że osoby z tego samego turnusu są za grube, zadają za dużo pytań albo się nie myli - pisze "DGP"

Choć gros zażaleń to zwykłe bicie piany, to biura podróży przyznają, że Polacy przestali brać to co się im daje i mają coraz wyższe wymagania. Spośród 1,8 miliona zagranicznych turystów jest też grupa, która zaraz po wyjściu z lotniska prosi o formularz reklamacyjny.

at/pw

drhhc72
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
drhhc72

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj