Polska podbije Chiny?
Wkrótce ruszy największa w historii kampania promocyjna Polski w Azji. To największa jak dotychczas akcja naszego kraju na tym kontynencie. Budżet wynosi aż 50 mln zł. POT liczy przede wszystkim na turystów z Chin.
Przede wszystkim w Chinach, ale także w Japonii *i Indiach ruszy wkrótce kampania *Polskiej Organizacji Turystycznej. To największa jak dotychczas akcja promocyjna w Azji *z budżetem 50 mln zł. POT liczy na przyciągnięcie zamożnych turystów indywidualnych z Pekinu**, **Szanghaju i *Kantonu. Akcja ruszy w drugiej połowie tego roku.
Choć przekaz kampanii będzie jednolity na rynkach chińskim, japońskim i indyjskim, jednak na promocję w Japonii i Indiach przeznaczone zostaną mniejsze środki. POT chce tam organizować m.in. imprezy studyjne oraz warsztaty dla touroperatorów.
Największe uderzenie promocyjne POT planuje na początek przyszłego roku, przed rozpoczęciem sezonu turystycznego w Polsce.