Zamek Królewski w Warszawie
Zagraniczni turyści nie oszczędzili także Zamku Królewskiego w stolicy. Najwięcej słów krytyki padało pod adresem pracowników punktów usługowych, którym wytykają brak znajomości angielskiego, gburowatość i werbalne atakowanie osób, które chcą zwiedzać nie ściągnąwszy kurtki.
– W mojej 4-miesięcznej podróży po Europie nigdy nie spotkałem bardziej nieprzyjemnej obsługi niż w tym miejscu. Nie mogliśmy zabrać ze sobą naszych kurtek, mimo że byliśmy przemarznięci. Przerażająca obsługa począwszy od osoby sprzedającej bilety, aż po ochroniarzy – ocenia Daniel B.
Kolejny dobitny komentarz pochodzi od użytkownika "Cat S" z niemieckiego Grafenwohr.
– Musiałem poprosić 11 pracowników, zanim otrzymałem odpowiedź na moje pytanie. Każdy z nich mówił, że nie zna angielskiego. Co gorsze, wykazywali się zupełnym brakiem wiedzy. Jeszcze nigdy nie byłem tak rozczarowany brakiem profesjonalizmu ze strony pracowników muzealnych – krytykuje mężczyzna.