Ryanair wprowadza pakiet Business Plus
Irlandzkie tanie linie lotnicze ogłosiły wprowadzenie nowego pakietu usług Ryanair Business Plus, którego główną grupą docelową są osoby podróżujące w celach biznesowych oraz firmy. Nowe warunki mogą być jednak korzystne także dla podróżujących w celach turystycznych.
28.08.2014 | aktual.: 28.08.2014 15:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Osoby, które wybiorą nowy pakiet, będą mogły skorzystać z kilku udogodnień. Najbardziej wartościowymi są te dotyczące możliwości bezpłatnej zmiany terminu wylotu, nawet do godziny przed planowaną podróżą, a także wliczony w cenę bagaż rejestrowany o wadze do 20 kg. Nowe zasady nie dotyczą zmiany nazwiska - jest ona możliwa jedynie według obowiązujących postanowień, opisanych w Tabeli Opłat i Regulacjach Ryanair.
Pasażerowie z biletem Business Plus mają również zapewnione ekspresowe przejście przez kontrolę bezpieczeństwa na wybranych lotniskach (Barcelona-El Prat, Bruksela-Charleroi, Dublin, East Midlands, Liverpool, Londyn Stansted, Manchester, Mediolan Bergamo), pierwszeństwo wejścia na pokład oraz, w zależności od dostępności, miejsca premium. Szczegóły dotyczące nowego rozwiązania można znaleźć w regulaminie dostępnym na stronie www.ryanair.com/pl/business-plus.
Ryanair Business Plus można już zarezerwować na stronie przewoźnika. Najtańszy bilet w nowej taryfie można kupić za niecałe 250 zł. Sprawdziliśmy w systemie rezerwacyjnym, jak kształtują się przykładowe ceny i z analizy wynika, że dopłaty do pakietu wahają się w przedziale od 170 zł do 250 zł. Przykładowo, gdy bilet normalny z Gdańska do Londynu kosztuje 59 zł, nowy pakiet to koszt 236 zł; przy cenie 164 zł kwota wzrasta i kształtuje się na poziomie 363 zł. Zauważyliśmy, że największe dopłaty dotyczą biletów o wartości podstawowej od 300 zł do 900 zł.
- Wprowadzenie Business Plus jest kolejnym elementem naszego programu „Always Getting Better”, jak również potwierdzeniem naszego zaangażowania w nieustanną poprawę obsługi klienta. Jest to naturalna kontynuacja dotychczasowych zmian wprowadzonych przez Ryanair, takich jak przydzielane miejsca, druga mniejsza torba podręczna, nowa strona internetowa, nowa aplikacja mobilna oraz mobilne karty pokładowe i pakiet usług dla rodzin: Family Extra - powiedział Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu Ryanair.
udm/if