Trwa ładowanie...
d2hpdk9
samolot

Bilety lotnicze tylko dla kobiet

Coraz częściej mówi się, że XXI wiek jest wiekiem kobiet. Płeć piękna z wdziękiem zajmuje obszary dotychczas zarezerwowane dla mężczyzn albo chce mieć we wspólnej przestrzeni coś tylko dla siebie. Prawie rok temu w Krakowie pojawiło się pierwsze biuro turystyczne dla pań. Teraz przyszedł czas na internetowy serwis rezerwacji biletów lotniczych, uruchomiony z myślą o internautkach.

Share
d2hpdk9

Portal samolotka.pl został uruchomiony przy użyciu systemu rezerwacyjnego krakowskiej firmy TravelTECH, która tworzy swoje nowatorskie rozwiązania do obsługi rezerwacji on-line w oparciu o dostęp do baz danych jednego z wiodących na świecie systemów globalnej dystrybucji – Galileo by Travelport. Do dyspozycji klientek jest również zespół konsultantów odpowiedzialnych za obsługę rezerwacji internetowych oraz telefonicznych firmy TravelOVO, należącej do Grupy Rainbow Tours SA, posiadający wieloletnie doświadczenie w obsłudze rezerwacji internetowych oraz telefonicznych.

– Niezmiernie cieszy mnie współpraca między Galileo by Travelport a InOut Pracownia Komunikacji, której owocem jest uruchomienie na naszym rynku portalu Samolotka.pl, skierowanego do bardzo dokładnie określonej grupy docelowej. Jestem przekonany, że tego typu działania będą stanowiły o sukcesie tych, którzy dostrzegą i w odpowiedni sposób postarają się zagospodarować istniejące nisze rynkowe – powiedział Krzysztof Gostkowski, Country Manager Poland Galileo by Travelport.

– Ze względu na brak czasu i wielość zadań, które stoją przed współczesnymi kobietami, panie coraz częściej wykorzystują Internet, aby dokonywać zakupów, płatności, zdobywać informacje – mówi Iza Ziemińska, współwłaścicielka portalu – ale ciągle jest wiele kobiet, które zwyczajnie się go boją. Chcemy je przekonać, że rezerwowanie biletów lotniczych jest bezpieczne i łatwe i może być pierwszym krokiem do spełnienia podróżniczych marzeń, które czasem przychodzą do głowy każdej kobiecie. Dlatego nasz serwis krok po kroku tłumaczy, jak zarezerwować bilet, uczy, że rezerwacja nie oznacza zakupu i bezkosztowo można ją anulować, a więc można się nią po prostu pobawić i jak w końcu bezpiecznie kupić bilet. Wyjaśnia internetowe pojęcia, przybliża procedury i chce „rozmawiać” z użytkowniczkami.

d2hpdk9

– Tych, którzy rozumieją kobiece potrzeby, nie dziwi fakt, że panie, w dużo większym stopniu niż panowie, biorą udział w internetowym życiu społecznym, wymieniają się doświadczeniami, wspierają się, tworzą małe społeczności – dodaje Ewa Tyralik, druga współwłaścicielka serwisu. – Z jednej strony chcą się wyróżniać z grupy, z którą się identyfikują, z drugiej – chcą do niej przynależeć. Mamy nadzieję, że u nas poczują się u siebie, że polubią w sieci swoje unikatowe miejsce. Kobieta to wymagająca klientka, w adresowanych do niej komunikatach każdy szczegół musi być dopracowany. Od wielu lat zajmujemy się komunikacją rynkową skierowaną do konsumentek i mamy świadomość, jak trudny cel sobie postawiłyśmy.

_ Źródło: TTG Polska _

d2hpdk9

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hpdk9
d2hpdk9