Program lojalnościowy dla pasażerów PKP Intercity. Wiadomo, kiedy wystartuje
- PKP Intercity planuje uruchomić program lojalnościowy dla pasażerów - poinformował PAP prezes Janusz Malinowski. W końcu padła możliwa data wystartowania programu, który umożliwi wymianę punktów na bilety.
PKP Intercity, największy polski przewoźnik kolejowy, zapowiedział wprowadzenie programu lojalnościowego dla swoich pasażerów. Jak poinformował prezes Janusz Malinowski, program ma być gotowy w czerwcu 2026 r. Pasażerowie będą dostawali punkty, a po zebraniu ich odpowiedniej liczby, będą mogli wymienić je na bilety.
Prace nad nowym programem
Prezes Malinowski podkreślił, że trwają intensywne prace nad wdrożeniem programu. - Chcemy zrobić wszystko, żeby na czerwiec przyszłego roku nasz program lojalnościowy był gotowy - zaznaczył. Przypomniał ponadto, że wcześniejsze plany wprowadzenia programu przez poprzedni zarząd nie zostały zrealizowane.
Początkowo PKP Intercity planowało zlecić przygotowanie systemu zewnętrznej firmie, jednak ostatecznie zdecydowano się na realizację projektu własnymi siłami. W połowie 2023 r. firma ponownie zmieniła podejście, planując przetarg na wybór dostawcy systemu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Weszliśmy do symulatora lokomotywy. "Kreujemy sytuacje, których może nigdy nie doświadczą"
Rosnąca liczba pasażerów
PKP Intercity ma się czym chwalić. W ubiegłym roku z usług przewoźnika skorzystało 78,5 mln pasażerów, co stanowi wzrost o 15 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Przewoźnik szacuje, że w 2025 r. liczba ta wzrośnie nawet do 88 mln, a do 2030 r. uda im się osiągnąć 110 mln.
PKP Intercity oferuje podróże czterema kategoriami pociągów: ekonomicznymi TLK i IC oraz ekspresowymi EIC i EIP. Dzięki temu zapewnia komunikację między dużymi miastami i popularnymi ośrodkami turystycznymi w Polsce oraz Europie.