Trwa ładowanie...

"Weekend za pół ceny". Ostatnia szansa dla przedsiębiorców, aby się zarejestrować

Trwa ostatni tydzień naboru do 8. edycji akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Jak przekonują Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Rozwoju, udział w niej to szansa na pozyskanie nowych klientów z kraju i zagranicy, a także okazja do darmowej reklamy.

"Weekend za pół ceny". Ostatnia szansa dla przedsiębiorców, aby się zarejestrowaćŹródło: Shutterstock.com
d135m37
d135m37

- Akcja powstała z myślą o przedsiębiorcach. Jej celem jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce i zachęcenie Polaków do podróżowania, niezależnie od pory roku. Jeszcze raz zachęcam wszystkich do udziału. Zostało tylko kilka dni na rejestrację - mówi Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju.

Do akcji mogą przystąpić m.in. przedsiębiorcy z branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarze, restauratorzy, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorzy imprez sportowych.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 20-22 marca. Rejestrować można się do końca stycznia za pomocą formularza na stronie polskazobaczwiecej.pl. Partnerzy, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji, nie muszą się rejestrować. Wystarczy, że zaktualizują ofertę na swoim koncie.

d135m37

- Udział w projekcie to dla przystępujących do niej partnerów także doskonała okazja do darmowej reklamy. Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi kampanię marketingową dla partnerów w internecie, mediach i środkach transportu - dodał Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Shutterstock.com
Źródło: Shutterstock.com

Akcja będzie promowana również w dziesięciu krajach, z których przyjeżdża do nas ponad 2/3 wszystkich zagranicznych turystów. Poza naszymi sąsiadami, czyli Białorusią, Czechami, Litwą, Niemcami, Rosją, Słowacją i Ukrainą, są to także Finlandia, Norwegia oraz Szwecja.

Akcję "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" organizuje Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Ministerstwem Rozwoju. Partnerem strategicznym inicjatywy są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają ją jako partnerzy promocyjni.

d135m37

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz też: Restauracja z gwiazdką Michelin. "Wymasowano mnie mizerią"

d135m37
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d135m37