Łóżka piętrowe w samolocie. Nowość już w przyszłym roku

Wprowadzenie łóżek piętrowych w klasie ekonomicznej na lotach długodystansowych planuje od przyszłego roku Air New Zealand. To innowacyjne rozwiązanie ma zapewnić pasażerom większy komfort podczas podróży.

Łóżka piętrowe w klasie ekonomicznej Air New Zealand
Łóżka piętrowe w klasie ekonomicznej Air New Zealand
Źródło zdjęć: © Air New Zealand
oprac. IKO

Nowe łóżka, nazwane Skynest (podniebne gniazdo), pojawią się na pokładach boeingów 787 dreamliner. Każda "kapsuła" będzie składała się z sześciu łóżek, ułożonych w trzech poziomach po obu stronach wyznaczonej przestrzeni.

Nowa usługa na pokładzie samolotu

Pasażerowie będą mogli zarezerwować czterogodzinny blok na korzystanie z łóżka. Każde będzie wyposażone w poduszkę, koc, maskę na oczy, zatyczki do uszu i zasłonki. Kapsuły będą miały dostęp do USB oraz lampek do czytania.

Projekt Skynest zakłada umieszczenie miejsc do leżenia na tyłach samolotu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Halo Polacy". Dom w Hiszpanii kupisz bez gotówki. "Tu jest inna filozofia"

Łóżka będą dostępne dla pasażerów klasy ekonomicznej i premium ekonomicznej, ale nie dla klasy biznes. Air New Zealand planowało początkowo wprowadzenie projektu Skynest we wrześniu 2024 r., ale termin został przesunięty.

Łóżka będą dostępne na trasie z Auckland do Nowego Jorku i Chicago, które trwają po odpowiednio 18 i 17,5 godz. To pierwsza taka oferta dla pasażerów klasy ekonomicznej na świecie.

Air New Zealand tłumaczy, że Skynest jest odpowiedzią na potrzeby pasażerów, którzy oczekują większego komfortu podczas długich podróży. Ma szanse stać się przełomem w podróżach lotniczych.

- SkyNest rozpalił wyobraźnię globalnej publiczności, a jego wyjątkowość została już doceniona wieloma nagrodami. Cieszymy się, że klienci są tak samo podekscytowani tą innowacją jak my. Nasz rozległy proces badawczo-projektowy, który trwał pięć lat i 170 tys. godzin, zaowocował produktem, który, jak jesteśmy pewni, zrewolucjonizuje doświadczenie pasażerów klasy ekonomicznej w trakcie lotu - mówiła w 2023 r. Leanne Geraghty, ówczesna dyrektor ds. obsługi klienta i sprzedaży w Air New Zealand.

Źródło: "The Sun"

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)