Najbardziej irytujący pasażerowie w samolotach. Stale się czegoś domagają

Stewardessa z 10-letnim doświadczeniem ujawnia, która klasa pasażerów jest najbardziej uciążliwa. Wcale nie jest to klasa ekonomiczna.

Stewardessa opowiedziała o kulisach swojej pracy
Stewardessa opowiedziała o kulisach swojej pracy
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Matej Kastelic
oprac. KASW

Paula Gahan, stewardessa z Londynu, podzieliła się swoimi doświadczeniami z pracy na międzynarodowych liniach. W rozmowie z The Telegraph ujawniła, że to pasażerowie klasy premium economy są najtrudniejsi do obsługi. Choć większość pasażerów jest przyjemna, to właśnie ta grupa sprawia najwięcej problemów.

Dlaczego premium economy?

Gahan wyjaśnia, że pasażerowie premium economy znajdują się w "kłopotliwej sytuacji". Nie mogą sobie pozwolić na klasę biznes, ale czują się zbyt dobrzy na klasę ekonomiczną. To powoduje, że są "zawieszeni między dwoma światami", co często prowadzi do frustracji i większych wymagań.

Porównanie z innymi klasami

W pierwszej klasie, ze względu na mniejszą liczbę pasażerów, rzadziej dochodzi do trudnych sytuacji. Pasażerowie klasy biznes są zazwyczaj przyzwyczajeni do standardów tam panujących, co ułatwia obsługę. Natomiast pasażerowie klasy ekonomicznej są zazwyczaj bardziej zrelaksowani i mniej wymagający.

Co sprawia, że premium economy jest problematyczne?

Według Gahan, pasażerowie premium economy często narzekają, domagają się wszystkiego, co mogą otrzymać, i nieustannie używają przycisku przywołania personelu. To sprawia, że obsługa tej klasy jest bardziej wymagająca.

Inne opinie z branży

Gahan nie jest jedyną osobą z branży, która ma takie zdanie. Inny członek załogi lotniczej powiedział w rozmowie z dziennikarzem The Sun, że w premium economy często można spotkać najbardziej kłótliwych pasażerów. "Ludzie, którzy tam siedzą, oczekują najwięcej, a często nie możemy spełnić ich oczekiwań" - dodaje.

Choć każda klasa pasażerów ma swoje wyzwania, to właśnie premium economy wydaje się być największym wyzwaniem dla załogi lotniczej. Jak pokazują doświadczenia Gahan i innych członków załogi, oczekiwania pasażerów tej klasy często przewyższają możliwości obsługi, co prowadzi do napięć i frustracji.

Źródło: The Sun

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)