Trwa ładowanie...
d29h7al
28-01-2008 13:30

Piłkarze promują Polskę

"Pochwalmy się Polską" to nowa, zupełnie nietypowa kampania promocyjna w telewizji zachęcająca do przyjazdu turystów do Polski. Pomysłodawcą i realizatorem tej kampanii jest Polska Organizacja Turystyczna.

d29h7al
d29h7al

\"Pochwalmy się Polską\" to nowa, zupełnie nietypowa kampania promocyjna w telewizji zachęcająca do przyjazdu turystów do Polski. Pomysłodawcą i realizatorem tej kampanii jest Polska Organizacja Turystyczna.

Jest to efekt reakcji na spodziewane zmniejszenie liczby przyjazdów turystów ze wschodu w związku z wejściem Polski do strefy Schengen. Jako docelowy - wybrano rynek brytyjski. Trwający jedynie pół minuty spot będzie emitowany w stacjach TV Polonia i Polsat 2. Jednocześnie na specjalnej stronie www pojawi się konkurs internetowy z cennymi nagrodami w postaci wycieczek do Polski oraz limitowanej serii stu piłek futbolowych w polskich barwach narodowych.

W spocie wystąpią piłkarze, których wymyślone nazwiska nawiązują do atutów Polski. Na bramce stanie Gościnny; w obronie - Bigos, Ciupaga i Wawelski; w pomocy - Mariacki, Żurek, Kiszony, Warkocz; a w ataku - Biesiada, Schabowy i Kulig. Drużynę zaprezentuje Dariusz Szpakowski.

\"Kampania jest skierowana do licznej polskiej emigracji w Wielkiej Brytanii. Chcemy, aby ci młodzi, przedsiębiorczy ludzie poczuli się honorowymi ambasadorami Polski i byli świadomi bogactwa walorów turystycznych, jakie może zaoferować nasz kraj ich angielskim kolegom. W reklamie przedstawiamy wspaniałą jedenastkę zawodników, symbolizujących zbiór atrakcji południowej Polski w celu stworzenia nowego trendu przyjazdów na krótki urlop typu \"city breaks\" do tego regionu. Sądzimy, że różnorodność form aktywnego wypoczynku w połączeniu z możliwością skorzystania z licznych ofert tanich linii lotniczych jest unikalną propozycją spędzenia wolnego czasu, zarówno dla naszych rodaków z zagranicy jak i Brytyjczyków. Mamy nadzieję, że formuła sportowa reklamy pomoże nam dotrzeć do obu tych grup\" - powiedział Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

d29h7al

Jednocześnie w brytyjskiej prasie zaplanowano kampanię \"Zabierz kolegę\". Reklamy ukażą się w \"The Observer\", \"The Guardian\", \"The Daily Telegraph\", \"The Sunday Telegraph\". Ta kampania podjęta niejako z marszu jest bardzo dobrym przykładem zarówno szybkiej reakcji na tendencje rynku, jak też wskazuje, że w kraju nad Wisłą są liczni ludzie obdarzeni poczuciem humoru.

_ JPP _
_ Źródło: TTG Polska _

d29h7al
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d29h7al