Trwa ładowanie...
09-06-2011 13:22

Polska porusza wyobraźnię!

8 Czerwca ruszyła nowa, zaskakująca międzynarodowa kampania promująca Polskę pod hasłem „Move Your imagination”. Celem jest zaintrygowanie odbiorców i sprowokowanie do zadania sobie pytania: Polska, dlaczego jeszcze tam nie byłem?

Polska porusza wyobraźnię!Źródło: POT
d3kycy9
d3kycy9

8 Czerwca ruszyła nowa, zaskakująca międzynarodowa kampania promująca Polskę pod hasłem „Move Your imagination”. Celem jest zaintrygowanie odbiorców i sprowokowanie do zadania sobie pytania: Polska, dlaczego jeszcze tam nie byłem?

Spoty reklamowe i plakaty pokazują obraz Polski z jakim wyjeżdża z niej turysta, który mówi: Współczesna Polska zyskuje przy bliższym poznaniu. „Mówimy: 'Polska. Move Your Imagination', a dowodem na to jest indywidualna opowieść i pozytywne opinie tych, którzy Polskę już odwiedzili. Pokazujemy Polskę oczami turysty, który był już w Polsce. Jego zadowolona, radosna twarz mówi: jeśli chcesz się tak czuć - jedź do Polski. Stereotypy zostaną zastąpione obrazem nowoczesnego narodu z niepowtarzalną słowiańską duszą. Polska jest tak zaskakująca, jak kampania, która o niej opowiada" – czytamy w oficjalnym komunikacie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT).

Celem kampanii, która swoim zasięgiem obejmie rynki: francuski, brytyjski i niemiecki, jest zobrazowanie i podkreślenie walorów turystycznych Polski, kraju tętniącego życiem, oryginalnego i nowoczesnego, którego mieszkańcy są spontanicznymi, gościnnymi oraz otwartymi na nowoczesność ludźmi, których talent i profesjonalizm obrazuje wiele sektorów społecznych i gospodarczych. Wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem.
Dla wielu obcokrajowców, po obejrzeniu spotu reklamowego, zaskoczeniem może być fakt, że w Polsce mamy pierwszorzędną bazę turystyczną, najlepszą w Europie.

sc/if

Zobacz spot reklamowy:

d3kycy9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3kycy9