Kategoria: Produkt promocyjny
Tereny Suwalszczyzny uchodzą za jedne z najpiękniejszych w naszym kraju. Ci, którzy tam byli na pewno o tym wiedzą, dla pozostałych zorganizowano kampanię promocyjną "Suwalszczyzna - Kraina jak Baśń", która zwyciężyła w kategorii produktu turystycznego. Jej celem było wydłużenie sezonu turystycznego i wzrost liczby turystów przyjeżdżających do województwa podlaskiego. Kampania skierowana była do klientów krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem mieszkańców Warszawy, Łodzi i Aglomeracji Śląskiej oraz turystów zagranicznych głównie z Litwy i Niemiec. - Takie wyróżnienie to dla nas wskazówka, w jakim kierunku iść, jakie projekty tworzyć. Oznacza to także, że to, co robimy jest dobre" - powiedziała PAP dyrektor Suwalskiej Izby Rolniczo Turystycznej Elżbieta Niedziejko.
Na zdjęciu: półwysep w Cimochowiznie
Zobacz więcej zdjęć na: suwalszczyzna.net