Trwa ładowanie...

Artykuł Sponsorowany

Do objawów jet lagu należą przede wszystkim zaburzenia rytmu dobowego, trudności z zasypianiem, obniżona koncentracja, uczucie zmęczenia i senności w ciągu dnia, czasem też brak apetytu. Na szczęście istnieją sposoby, dzięki którym jego przetrwanie będzie łatwiejsze.

1.Zmień pory snu

Przygotowania do podróży najlepiej zacznij już na kilka dni przed odlotem. Jeśli wybierasz się na zachód, kładź się spać o dwie godziny później niż zazwyczaj, a jeśli na wschód – zastosuj odwrotną technikę. Dzięki temu, gdy już wylądujesz na innym kontynencie, dostosujesz się do obowiązującego tam czasu i będziesz bliżej docelowej pory snu.

2.Dostosuj zegarek do innej strefy czasowej

Już w czasie lotu przestaw swój zegarek na czas obowiązujący w miejscu docelowym. Postaraj się być tam mentalnie i gdy tylko wylądujesz, funkcjonuj zgodnie z nowym czasem, np. zjedz śniadanie, mimo że w Polsce normalnie jadasz o tej porze kolację.

3.Unikaj drzemek

Slot

Nawet jeśli po wylądowaniu poczujesz senność, lepiej odpuść sobie drzemki w ciągu dnia. Skorzystaj ze słońca, wybierz się na spacer, znajdź sobie interesujące zajęcie i postaraj się wytrzymać do wieczora. Nie kładź się do łóżka wcześniej niż o 21.00.

4.Sięgnij po suplementy diety, aby wspierać swój rytm dobowy

Jeśli nie chcesz sięgać po leki nasenne, które mogą skutkować uczuciem senności po przebudzeniu, warto zacząć w pierwszej kolejności od suplementów diety.
W przypadku jet lagu, optymalną alternatywą mogą być łagodne suplementy diety, np. Miralo Sen na noc. Działanie Miralo Sen opiera się na kombinacji dwóch odpowiednio dobranych składników – melatoniny oraz ekstraktu z ashwagandhy, zwanej inaczej witanią ospałą lub potocznie żeń-szeniem indyjskim. Skracają one czas zasypiania oraz wspomagają nadejście snu. [1]

Wystarczy zażycie jednej kapsułki Miralo Sen na noc. Dzięki zawartości ekstraktu z witanii ospałej (ashwagandha) suplement diety Miralo Sen mogą stosować także osoby, u których napięcie i stres wpływają na pogorszenie jakości snu lub powodują trudności z zasypianiem oraz te, które wykonują pracę zmianową.[2]

Slot

Przypisy:
[1] Melatonina pomaga w skróceniu czasu zasypiania. Korzystne działanie występuje w przypadku spożycia 1 mg melatoniny krótko przed pójściem spać.
[2] Ekstrakt z ashwagandhy wspomaga nadejście snu.

Artykuł Sponsorowany

Podziel się opinią

Share

Trwa pobieranie danych

Trwa pobieranie danych