Kraków / Dobry PR straży miejskiej
Komendantowi krakowskiej straży miejskiej Januszowi Wiaterkowi nie wystarcza już zwykły rzecznik prasowy - pisze "Gazeta Krakowska". Komendant przymierza się do wynajęcia profesjonalnej agencji PR. Ma jej zapłacić 3,4 tys. zł netto miesięcznie.
_ Komendantowi krakowskiej straży miejskiej Januszowi Wiaterkowi nie wystarcza już zwykły rzecznik prasowy - pisze \"Gazeta Krakowska\". Komendant przymierza się do wynajęcia profesjonalnej agencji PR. Ma jej zapłacić 3,4 tys. zł netto miesięcznie. _
Za pieniądze z miejskiej kasy komendant chce naprawiać wizerunek straży. A - według dziennika - jest co poprawiać. Media od miesięcy informują o strażnikach, którzy zamiast koncentrować się na pilnowaniu porządku, głównie angażują się w wewnętrzne konflikty w pracy. Według m.in. związków zawodowych są one inspirowane przez samego komendanta.
\"To skandal\" - oceniają pomysł komendanta radni miejscy, z którymi rozmawiała gazeta. Ich zdaniem wynajęcie agencji PR to zwykła rozrzutność.
\"Mam dwie koncepcje dotyczące budowy wizerunku straży miejskiej. Pierwsza to rozbudowanie zespołu prasowego i zatrudnienie osoby, która wsparłaby rzecznika straży. Jest też koncepcja, aby zatrudnić profesjonalną firmę PR, która poprawi wizerunek i zadba o obsługę prasową straży na zewnątrz\" - przyznaje Wiaterek.
\"Otrzymaliśmy już ofertę od agencji Event Factory na obsługę straży za 3,4 tys. zł netto miesięcznie. To pieniądze porównywalne z zatrudnieniem na etat dodatkowej osoby\" - ocenia.
Jerzy Jurczyński, szef zespołu PR Event Factory przyznaje, że jest już po rozmowach z komendantem. \"Chcemy promować, ale także wspierać akcje strażników\" - mówi.
Według \"Gazety Krakowskiej\", decyzja o tym kto i w jaki sposób zadba o wizerunek straży ma zapaść w przyszłym tygodniu. Podejmie ją sam komendant.
(PAP)