Trwa ładowanie...
14-05-2014 10:52

Najdziwniejsze hotelowe zachcianki

Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśnięcie i 16 poduszek dla jednego gościa –to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi miał okazję spotkać się personel międzynarodowych hoteli.

Najdziwniejsze hotelowe zachciankiŹródło: TAGSTOCK1/Shutterstock.com
d1f483d
d1f483d

Najwięcej niecodziennych uwag dotyczy jedzenia. Obsłudze zgłaszane były takie wnioski jak zapewnienie 15 ogórków dziennie, serwowanie tylko prawego udka kurczaka czy dostarczanie do pokoju szklanki wody, punktualnie, co godzinę przez całą noc.

Dziwne wymagania, które stale pojawiają się na liście niezwykłych próśb gości hotelowych, dotyczą także łazienek. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Skyscanner niektórzy wczasowicze życzą sobie kąpieli w miodzie lub mleku czekoladowym. Jeden z gości poprosił także o to, by w jego toalecie płynęła woda mineralna.

Najbardziej niecodzienne prośby ujawnione przez obsługę hoteli:

  1. Szklanka wody podawana co godzinę w ciągu nocy
  2. 15 ogórków dziennie
  3. Toaleta wypełniona wodą mineralną
  4. Kąpiel w miodzie
  5. Dźwięk dzwoneczków (takich, jakie zwykle zakłada się kozom) ułatwiający zasypianie
  6. Wyłącznie prawe udka kurczaka
  7. Zdechła mysz
  8. Kąpiel w mleku czekoladowym
  9. 16 poduszek (dla jednego gościa)
  10. Zupa z krokodyla

Zestawienie nie kończy się tylko na awangardowych zachciankach turystów, ale także ujawnia niecodzienne skargi gości hotelowych. Pracownicy hoteli z całego świata zanotowali między innymi zażalenia wczasowiczów, którzy domagali się zwrotu kosztów, ponieważ ich pies nie był zadowolony z pobytu. Inny gość z kolei zażądał zwrotu pieniędzy, gdyż przez chrapanie swojej dziewczyny nie mógł zasnąć.

d1f483d

Dla niektórych osób to lokalizacja jest najważniejsza, dlatego trudno nie współczuć pracownikom hotelu w Mayfair, prestiżowej dzielnicy Londynu oraz obsłudze włoskiego hotelu oddalonego o 80 km od wybrzeża. W obu przypadkach musieli oni dyplomatycznie udobruchać swoich gości, którzy byli zawiedzeni swoją sypialnią… bez widoku na morze.

Najbardziej niecodzienne skargi ujawnione przez obsługę hoteli:

  1. Zbyt białe prześcieradła
  2. Zbyt niebieskie morze
  3. Za zimne lody
  4. Za duża wanna
  5. Chrapanie partnerki nie pozwoliło się wyspać (prośba o zwrot kosztów)
  6. Niezadowolenie psa z pobytu (prośba o zwrot kosztów)
  7. Brak widoku na morze (w londyńskiej dzielnicy Mayfair i włoskim hotelu oddalonym 80 km od wybrzeża)
  8. Brak steków w wegetariańskim menu
  9. Zbyt przystojny kelner
  10. Matce pana młodego nie zaoferowano apartamentu dla nowożeńców

Lista nietypowych próśb hotelowych została stworzona na podstawie badania przeprowadzonego z udziałem 400 pracowników hoteli z całego świata i opublikowana przez Skyscanner, jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek podróży w Europie.

pw/if

d1f483d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1f483d