4. JetBlue Airways
Samoloty tanich linii JetBlue latają do ponad 85 miejsc na terenie Stanów Zjednoczonych, a także do innych lokalizacji na Karaibach i w Południowej Ameryce. Flota przewoźnika składa się głównie z maszyn z kabinami dla klasy ekonomicznej. JetBlue nie należy do żadnego z większych sojuszy lotniczych, ale współpracuje z ponad 35 innymi przewoźnikami. Linie są liderem w utrzymywaniu kontaktu z pasażerami. Firma stworzyła 90-osobowy zespół ds. social media i komunikacji z klientem, w którym 25 osób jest odpowiedzialnych wyłącznie za obsługę kont na Facebooku i Twitterze, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Założeniem, jakie przyjęła organizacja, jest nawiązanie kontaktu w ciągu maksymalnie 10 min. Dzięki temu nawet w sytuacjach trudnych, takich jak opóźniony czy odwołany lot, podróżujący z JetBlue pozostają wciąż ich wiernymi klientami.