Najlepszy produkt turystyczny Polski - województwa zachodnie
Wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną wybierzmy najatrakcyjniejszy, nowatorski i najbardziej przyjazny turystom produkt, który będzie stanowił gwarancję przeżycia wielu niezapomnianych doznań kulturalnych, rozrywkowych, a także rekreacyjno-przygodowych. Prezentujemy tegorocznych kandydatów.
Wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną wybierzmy najatrakcyjniejszy, nowatorski i najbardziej przyjazny turystom produkt, który będzie stanowił gwarancję przeżycia wielu niezapomnianych doznań kulturalnych, rozrywkowych, a także rekreacyjno-przygodowych. Prezentujemy tegorocznych kandydatów.
"Więcej niż tylko wspaniały wypoczynek...
Pobyt w Pałacu Wiechlice to wyjątkowe doświadczenie..."
Pałac Wiechlice łączy w sobie historyczny urok z nowoczesnym, ekologicznym luksusem, który będzie towarzyszył gościom podczas wypoczynku, pobytu w SPA & Wellness czy na konferencji. W połączeniu klasycznej elegancji ze współczesnymi udogodnieniami, Pałac Wiechlice staje się przystanią dla szukających wypoczynku podróżników oraz ludzi biznesu. Tradycyjna polska gościnność wyróżnia nas spośród innych obiektów w Polsce. Posiadamy ponadto winnicę, Golf Driving Range, boisko do siatkówki plażowej, wypożyczalnię rowerów, wielohektarowy park, plac zabaw dla dzieci, lotnisko dla helikopterów.
Więcej na: www.palacwiechlice.pl
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 6% głosów internautów.
Piknik Szybowcowy "Leszno. Rozwiń skrzydła!"
Produkt "Pod Niebem Leszna" jest jednym z 10 produktów turystycznych Regionu Leszczyńskiego, opracowanych w 2007r. Wykorzystywany jest w nim potencjał lotniska w Lesznie, miejsca unikalnego i wyjątkowego na skalę międzynarodową, znanego z Szybowcowych Mistrzostw Świata. Od sześciu lat, Miasto Leszno organizuje piknik szybowcowy, promujący ten produkt. Program imprezy obejmuje prezentację wielu sportów lotniczych, jak np. szybowce, balony, skoki spadochronowe, samoloty turystyczne. Atrakcje dodatkowe to akrobacje, wystawy, konkursy, występy gwiazd. Grupą docelową imprezy są amatorzy sportów lotniczych, rodziny z dziećmi, osoby lubiące sporty ekstremalne, kibice sportów lotniczych z całego kraju. Lotnisko i miasto dysponuje bogatą bazą noclegową i gastronomiczną.
Więcej na: www.leszno.pl
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 3% głosów internautów.
Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu produkt Turystyczny (wydarzenie cykliczne)
Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu powstał z inicjatywy dziennikarzy Mateusza Święcickiego i Jerzego Grygolunasa oraz ówczesnego gospodarza Opola - Karola Musioła. I Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki został zorganizowany w nowo wbudowanym amfiteatrze 19 czerwca 1963 r. Dla niejednego artysty estradowego wystąpienie na deskach amfiteatru, otworzyło drogę kariery. Należy również zaznaczyć, że powstanie festiwalu rozsławiło nasze miasto w całej Polsce, i jest to nasz produkt marketingowy. Sukcesem również jest fakt, że mimo wielu zawirowań oraz upływu czasu festiwal ma swoich odbiorców w całej Polsce, a także i na świecie. Na pewno festiwal z tak ogromny potencjałem stał się najbardziej rozpoznawalnym symbolem regionu, a miasto Opole to Stolica Polskiej Piosenki.
Więcej o tej atrakcji na: festiwalopole.com
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 5% głosów internautów.
Międzynarodowy Turniej Rycerski w Biskupicach
Międzynarodowy Turniej Rycerski ma za zadanie przybliżyć realia średniowiecza i pokazać je "na żywo". Ponieważ średniowiecze kojarzy się z turniejami rycerskimi i tym co się wokoło nich działo ( jarmark średniowieczny, walki, pokazy, występy kuglarzy) dlatego też skorzystano z tej konwencji. Grupą docelowa są turyści z wielu krajów, każdy turniej gromadzi od kilku do nawet 30.000 tys osób. Mając do dyspozycji bogata infrastrukturę, gród rycerski a w nim hotel, karczmę, podgrodzie, pola namiotowe i miejsca campingowe, można tę imprezę kierować do znacznej ilości osób naraz.
W okolicy jest także miasto Byczyna, jedno z najstarszych w Polsce, z zachowanym murem obronnym. Okolica słynie natomiast z drewnianych XVI w. kościółków.
Więcej na: www.grod.pl.tl
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 2% głosów internautów.
Lato Muz Wszelakich w Zielonej Górze
Lato Muz Wszelakich odbywa się w lipcu i sierpniu od 2004 r. w Zielonej Górze. To cykl imprez, nagrodzony Certyfikatem POT w konkursie na turystyczny produkt roku (2005) oraz w konkursie Związku Miast Polskich - wyróżnienie w kategorii wydarzenie (2006). LMW to: koncerty (Bluesowe Noce, orkiestry dęte, muzyka dawna, muzyka świata, folk i poezja śpiewana), operetkowe wieczory, spektakle dla dzieci, spotkania ze znanymi aktorami, festiwale, (np. Rosyjski, Kabaretobranie, BuskerBus), warsztaty taneczne. Impreza skierowana jest do różnorodnych grup odbiorców. Przede wszystkim, do mieszkańców Zielonej Góry i okolic, pozostających w wakacje w mieście oraz turystów odwiedzających Zieloną Górę. Miasto z dobrą infrastrukturą turystyczną, hotele o różnym standardzie i pokoje gościnne. Całość uzupełnia oferta gastronomiczna.
Więcej na www.zok.com.pl
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 2% głosów internautów.
Wybierz Kalisz na weekend
Program obejmuje 4 formy zwiedzania miasta Kalisza:
1) rejsy łodzią Calisia z przewodnikiem po rzece Prośnie, które są dosłowną i symboliczną wyprawą do czasów kiedy Kalisz był drewnianym grodziskiem. Wyprawa urozmaicona opowieściami o powstaniu Kalisza i jego tradycjach
2) przejażdżki z przewodnikiem zabytkowym autobusem z lat 70'. Rozmaite trasy objazdu po całym mieście, z przystankami przy jego najważniejszych obiektach historycznych, o których opowiadają przewodnicy
3) wejścia z przewodnikiem na wieżę ratusza
4) przejażdżki bryczką po dzisiejszym zabytkowym centrum miasta.
Dla uczestników - bonusy w wybranych restauracjach i kawiarniach za okazaniem zużytego biletu. Produkt dla rodzin z dziećmi, uczniów, turystów indywidualnych, seniorów, miłośników historii.
Więcej na: www.cit.kalisz.pl
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 5% głosów internautów.
Jarmark Św. Michała w Żaganiu
Jarmark Św. Michała to dni regionalne wzorowane na średniowiecznych jarmarkach nawiązujące do handlowego charakteru miasta sprzed stuleci. Dla każdego turysty przygotowano trzydniowy pakiet usług. Od targu staroci, przez regionalne produkty, do ciekawych form zwiedzania i koncertów rozrywkowych. Ze względu na swój rozmach oraz wysoki poziom, Jarmark stał się mocnym produktem turystycznym i marketingowym. Impreza przyciąga dziesiątki tysięcy mieszkańców naszego miasta i okolic, a także turystów z całego kraju i z zagranicy.
Więcej na: www.jarmark.zagan.pl
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 4% głosów internautów.
Międzynarodowy Festiwal Perkusyjny Drum Fest w Opolu
Opolski Drum Fest to najwyższej klasy festiwal muzyczny prezentujący różnorodne gatunki i style współczesnej, światowej sceny muzycznej - od muzyki klasycznej, etnicznej poprzez jazz, blues oraz różne rodzaje rocka z udziałem światowej sławy muzyków. Na formułę festiwalu składa się szereg koncertów, recitale solowe, warsztaty instrumentalne oraz ogólnopolskie konkursy perkusyjne.Imprezy w ramach festiwalu są prowadzone przez najwybitniejszych muzyków światowej sceny. Adresatami projektu jest młodzież, dorośli, osoby starsze, uczniowie i nauczyciele szkół, a także studenci z regionu Opolskiego, jak i całej Polski. Festiwal odbywa się w prestiżowych miejscach: filharmonie, teatry, domu kultury, sale koncertowe.
Więcej na: www.drumfest.pl
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 1% głosów internautów.
"Turystyka Kolejowa TurKol.pl" - Markowy Produkt Turystyczny TurKol.pl
TurKol to produkt turystyki kolejowej jako formy spędzania wolnego czasu dla całych rodzin. Polega na organizowaniu wycieczek turystycznych specjalnymi pociągami z parowozem dla wszystkich miłośników kolejowych podróży, połączonych z towarzyszącymi im atrakcjami w trakcie przejazdu oraz w miejscach docelowych. Organizowane są wycieczki kolejowe w różne rejony:
- Wielkopolski (np. pociągi: ""CEGIELSKI""- do Wolsztyna na Paradę Parowozów, ""WOJCIECH""- do Gniezna na Dni Pary, ""ZIEMIANIN""- na wycieczkę po południowej Wielkopolsce, ""PIAST""- do Gniezna na koronację króla, ""POJEZIERZE""- do Międzychodu i Sierakowa),
- Kujaw (np. pociąg ""PIERNIK""- do Torunia),
- Pomorza (np. pociągi: ""PIRAT""- do Kołobrzegu z okazji Dnia Dziecka, ""ŻEGLARZ""- do Szczecina na Zlot Żaglowców).
W 2013 r. zorganizowano 63 pociągi.
Więcej na: www.turkol.pl
W pierwszej turze plebiscytu produkt zdobył 9% głosów internautów.