Trwa ładowanie...
d4bao13

Wakacje.pl kupiły My Travel. Dzięki temu umocniły pozycję lidera na rynku

Wakacje.pl S.A. podpisały umowę nabycia 100 proc. udziałów spółki My Travel. Transakcja umacnia pozycję lidera, jaką Wakacje.pl utrzymują w segmencie agencyjnym turystyki zorganizowanej. Finalna kwota inwestycji wyniesie nie mniej niż 10 mln i nie więcej niż 19 mln zł.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
                               Wakacje.pl zapowiadają intensywny rozwój obydwu marek i prace nad budowaniem synergii w kluczowych obszarach działania
Wakacje.pl zapowiadają intensywny rozwój obydwu marek i prace nad budowaniem synergii w kluczowych obszarach działania (CH Osowa)
d4bao13

Pod marką My Travel działa 116 salonów sprzedaży. To pod względem liczby sklepów największa sieć agencyjnej sprzedaży wycieczek w Polsce. Wakacje.pl dysponują 105 salonami.

Dodanie nowej marki w spółce wpłynie na efektywność dotarcia do klientów - czytamy w komunikacie Wakacji.pl. Salony My Travel rozmieszczone są w miejscach, w których sieć franczyzowa Wakacje.pl była reprezentowana w mniejszym stopniu. "My Travel to szczególnie silna marka w mniejszych miejscowościach, gdzie funkcjonowanie rozpoznawalnego multiagenta jest dużą wartością dodaną dla lokalnej społeczności, a jednocześnie pozwala osiągnąć rentowność franczyzobiorcom" - czytamy w komunikacie.

- Zakup My Travel jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Wakacji.pl w obu kanałach sprzedaży - online i offline - wyjaśnia prezes Wakacji.pl Dariusz Górzny. - Zorganizowana turystyka zagraniczna ma to do siebie, że bardzo silny nadal jest efekt ROPO (Research Online Purchase Offline), oceniany na 60 procent. W racjonalnej perspektywie nie widać przesłanek, by współczynnik ten miał drastycznie spaść. Chcemy być maksymalnie blisko klienta, w szczególności tego, który nie jest jeszcze gotowy na zakup wakacji online. Tym bardziej, że turystyka zorganizowana otwiera się na turystów, którzy oczekują doradztwa w procesie zakupowym i osobistego kontaktu ze sprzedawcą – dodaje.

d4bao13

Zobacz też: Polscy turyści przestali się bać wyjazdów do Tunezji. Turcja i Egipt też wracają do łask

Na stanowisku prezesa My Travel pozostaje Damian Ozga, twórca i współwłaściciel My Travel (sieć kończy w tym roku 10 lat). Jednocześnie Ozga obejmuje w Wakacje.pl funkcję dyrektora odpowiedzialnego za integrację z My Travel. Obaj prezesi podkreślają wartość i potencjał dwóch doświadczonych zespołów.

- Zdecydowaliśmy się na sprzedaż spółki, ponieważ jest to dla niej szansa szybszego rozwoju, a dla nas okazja, żeby dołączyć do ambitnego zespołu i wspólnie brać udział w rozwoju rynku – mówi Ozga.

d4bao13

- Jesteśmy pod dużym wrażeniem dynamiki wzrostu notowanej przez sieć My Travel, równie mocno cenimy zaangażowanie franczyzobiorców w rozwój własnych biznesów. Jako Wakacje.pl obiecujemy sobie także wiele po czekającej nas współpracy z całym zespołem My Trave. Doceniamy sukcesy, jakie były i są ich udziałem, jak też wysoko ceniąc kompetencje i kreatywność kluczowych menedżerów spółki. W szczególności cieszę się, że do kierowanego przeze mnie zespołu dołączy Damian Ozga, jeden z najbardziej rozpoznawalnych i doświadczonych menedżerów w polskiej turystyce zorganizowanej – komentuje Górzny.

Wakacje.pl zapowiadają intensywny rozwój obydwu marek i prace nad budowaniem synergii w kluczowych obszarach działania. W szczególności spółki dążyć będą do zaoferowania najwyższej jakości obsługi, przewidywalności procesów i lepszego dopasowania możliwie najszerszej oferty produktowej do potrzeb klientów.

Inwestycja Wakacji.pl to kolejny krok w kierunku rozszerzenia portfela marek z segmentu turystycznego Wirtualna Polska Holding. Należą do niego wyspecjalizowane w turystyce zagranicznej Wakacje.pl i My Travel, a także Nocowanie.pl i Eholiday.pl. Wirtualna Polska jest również mniejszościowym udziałowcem spółki eSky.pl.

Źródło: Wakacje.pl

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d4bao13

Podziel się opinią

Share

d4bao13

d4bao13