Trwa ładowanie...
d3xd1c6
Z takimi problemami mierzą się turyści. "Zbierajmy dowody zapłaty"

Z takimi problemami mierzą się turyści. "Zbierajmy dowody zapłaty"

Turyści wyjeżdżający na ferie czy wakacje muszą liczyć się z tym, że mogą napotkać przeróżne problemy, choćby dotyczące bagażu. Np. Jeśli lecimy za granicę na narty, a nasz sprzęt nie dotrze, to zaczynają się przysłowiowe schody. — Takie rzeczy wciąż się zdarzają — mówił w programie "Newsroom WP" radca prawny Bartosz Kempa. Co wtedy powinniśmy zrobić i jakie informacje przekazać organizatorom naszego wyjazdu czy linom lotniczym? — W takich sytuacjach budują się nasze roszczenia [...] W mojej ocenie — co zawsze radzę klientom — trzeba eskalować swoje niezadowolenie, pokazywać co musieliśmy zrobić, za co zapłacić i wskazywać, że wcale nie jest nam dobrze — tłumaczy ekspert. — Zbierajmy dowody zapłaty — przypomina.

d3xd1c6
d3xd1c6

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj