Babcia influencerka. Ma miliony fanów na Instagramie
Wiek to tylko liczba. Te słowa stały się mottem najaktywniejszej babci na Instagramie, która codziennie przełamuje kolejne stereotypy. Poznajcie Helen Elam, influencerkę i podróżniczkę, znaną jako Baddie Winkle.
Pochodząca z miasta Hazard, w stanie Kentucky, Baddie dała się poznać szerszej publiczności w 2015 roku, gdy z pomocą wnuczki Kennedy zamieściła swoje pierwsze zdjęcie na portalu społecznościowym. Zdjęcie, na którym pozuje wystylizowana w stroje swojej prababki, natychmiast zyskało tysiące polubień, a wśród obserwujących Baddie znalazła się sama Rihanna.
Dziś Baddie, która słynie z poczucia humoru, ekscentrycznych stylizacji i wsparcia, jakie systematycznie okazuje społeczności LGBT, ma ponad 3 miliony fanów, a wśród nich wiele gwiazd showbiznesu. Co sama często z dumą podkreśla, poprzez swój wyjątkowy styl życia stała się twarzą walki z ageizmem, czyli dyskryminacją ze względu na wiek.
Trwa ładowanie wpisu: instagram
Podróże są jej wielką pasją
Baddie często podkreśla, że podróże to, obok mody, jej największa pasja i gdy tylko jest to możliwe, natychmiast pakuje walizki i rusza w trasę. Nie ukrywa przy tym swojej słabości do luksusowych hoteli.
Na jej profilu instagramowym znajdziemy zdjęcia, na których pozuje odziana w kostium kąpielowy nad basenem, gdzieś na zachodnim wybrzeżu USA.
Trwa ładowanie wpisu: instagram
W 2017 roku dzięki współpracy z firmą Hotels.com, w końcu spełniło się jej wielkie marzenie i wraz z wnuczką Kennedy wyruszyła w podróż, w trakcie której odwiedziła dziesięć wyjątkowych destynacji na kilku kontynentach.
Dodatkowo, w każdym z miejsc wykonała specjalnie przygotowane dla niej wyzwanie. Jak możemy przeczytać, na liście znalazły się takie atrakcje, jak lot helikopterem nad Wielkim Kanionem, lekcja samby w Rio de Janeiro czy występ na scenie paryskiego Moulin Rouge. W planie wyprawy była także wizyta w Londynie.
Trwa ładowanie wpisu: instagram
Sama Baddie tak opisała tę przygodę: "To niesamowie, zawsze marzyłam, aby móc imprezować w Londynie, odwiedzić kabaret Moulin Rouge i zagrać w siatkówkę plażową w Brazyli. Życie jest jedno i dlatego każdego dnia powinniśmy z niego korzystać".
Przedstawiciele firmy Hotels.com, którzy wpadli na pomysł tej wyjątkowej wyprawy, podkreślili, że dziś jesteśmy świadkami narodzin wyjątkowego trendu, w którym to coraz więcej młodych osób chętnie uczy się kultury podróżowania i korzystania z życia od swoich babć i dziadków. Wielu z nich przyznaje też, że to właśnie przygody i opowieści seniorów inspirują ich do zdobywania własnych doświadczeń.