Trwa ładowanie...

Koszmarny lot z Teneryfy. "Ludzie panikowali, dzieci krzyczały, kobiety płakały"

W trakcie lotu TUI Airways z Teneryfy do Manchesteru pasażerowie przeżyli koszmar. Przez ekstremalne warunki pogodowe pilot był zmuszony do zmiany kierunku na lotnisko w East Midlands.

Wracali z TeneryfyWracali z TeneryfyŹródło: Adobe Stock, fot: CRAIG RUSSELL
d1qtndm
d1qtndm

Samolot z Teneryfy miał wylądować ok. 20 w czwartek 9 marca na lotnisku w Manchesterze, ale ze względu na śnieżycę tak się nie stało. Pilot podjął decyzję o przekierowaniu lotu na lotnisko East Midlands.

Pasażerowie wpadali w panikę

Z relacji pasażerów wynika, że wiele osób było przerażonych, gdy samolotem zatrzęsły "okropne turbulencje" spowodowane burzą śnieżną. - Ludzie panikowali, dzieci krzyczały, kobiety płakały. Za nami było kilka młodych dziewcząt zalanych łzami. Szczerze mówiąc, modliłem się. Nie sądziłem, że jeszcze zobaczę moją rodzinę. To było po prostu okropne - powiedział pasażer Gareth Salter w rozmowie z Manchester Evening News.

Tej nocy ciężkie opady śniegu spowodowały spustoszenie w północnej Anglii, a wiele dróg zostało zamkniętych z powodu zamieci śnieżnej. Dziesiątki kierowców utknęły na kilka godzin w trasie, a kilka lotów na lotnisku w Manchesterze było opóźnionych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Sztuka podróżowania - DS4

Poprosili o oklaski dla pilota

Pasażer narzeka, że TUI nie poinformowało ich o zmianie miejsca lądowania.

d1qtndm

- Wiedziałem, że to nie Manchester, gdy tylko wylądowaliśmy. Potem podeszli do głośnika i powiedzieli, że jesteśmy w East Midlands. Poinformowali, że pilotował stażysta i poprosili nas, abyśmy go oklaskiwali za bezpieczne lądowanie. Ludzie klaskali ponieważ wciąż byli w szoku - relacjonuje mężczyzna.

Pasażer twierdzi, że na lotnisku w East Midlands wszyscy zostali pozostawieni sami sobie bez informacji o transporcie do Manchesteru. TUI jednak temu zaprzecza. Z informacji przewoźnika wynika, że transfery do Manchesteru były zorganizowane, a niektórzy pasażerowie skorzystali również z oferty noclegu i powrotu na następny dzień. "Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności i podziękować klientom za cierpliwość i zrozumienie" - czytamy w oświadczeniu biura podróży

Źródło: "The Mirror"/Manchester Evening News

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1qtndm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1qtndm

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj