Lecą, ale nie wiedzą dokąd. Bilety wyprzedały się w kilka minut
Scandinavian Airlines zaskakuje pasażerów tajemniczymi lotami. Turyści kupują bilety, wsiadają do samolotu, ale nie wiedzą dokąd lecą. O miejscu docelowym dowiadują się dopiero w momencie lądowania. Szalony pomysł przypadł do gustu turystom, a bilety rozeszły się w mgnieniu oka.
Szwedzki przewoźnik, powszechnie znany jako SAS Airlines, wprowadził do swojej oferty specjalny tajemniczy lot o nazwie "Destination Unknown". Pierwszy taki rejs miał miejsce w 2024 r. Wówczas pasażerowie wystartowali z Kopenhagi i dolecieli do Aten. W tym roku SAS ponownie zaoferował niebywałą atrakcję.
Tajemniczy lot
Nowa forma podróży przyciągnęła wielu miłośników przygód. Kiedy w lutym pojawiły się bilety na podróż trwającą od 4 do 7 kwietnia, turyści wykupili je w zaledwie kilka minut. Co ciekawe, jest to opcja wyłącznie dla członków programu lojalnościowego EuroBonus. Bilety można było nabyć jedynie za punkty, co dodaje ekskluzywności tej ofercie.
Miejsce docelowe było dla turystów nieznane aż do momentu wylądowania. W każdym możliwym miejscu np. na bilecie lotniczym, na tablicy odlotów, czy ekranie przy bramce wyjściowej, pojawiał się komunikat - "Destination Unknown". Co ciekawe, nawet flightradar24 nie zdradził, jaki będzie końcowy cel podróży. Pasażerowie wiedzieli jedynie, że kraj, do którego lecą, znajduje się w strefie Schengen.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Egzotyka idealna na kwiecień. Wachlarz kierunków jest ogromny
Pasażerowie, którzy zdecydowali się wziąć udział w tegorocznej akcji SAS, ostatecznie wylądowali w Sewilli, mieście w południowej części Hiszpanii, które zachwyca architekturą i klimatem. Podróżni mogli cieszyć się wycieczkami, w czasie których poznali historię miasta oraz wydarzeniami inspirowanymi flamenco.
Rosnące zainteresowanie
Pomysł tajemniczych lotów zyskuje na popularności, szczególnie wśród osób, które chcą uniknąć stresu związanego z planowaniem podróży. Dzięki temu mogą skupić się na przeżywaniu pięknych chwil.
- Perspektywa wyruszenia w pełną przygód i tajemniczą podróż z innymi entuzjastami, a przy okazji odnalezienia nowych przyjaźni jest naprawdę ekscytująca - przyznał Paul Verhagen, dyrektor handlowy i wiceprezes wykonawczy SAS.
Źródło: DailyMail Travel