Trwa ładowanie...
Informacja prasowa
turystyka
19-02-2018 10:19

Nowe Trendy w Turystyce 2018 – już 6 kwietnia w Gdańsku!

O najnowszych technologiach w turystyce niosących rewolucyjne rozwiązania. O tworzeniu spójności marki restauracji z marką pracodawcy. O dostarczaniu gościom usług, które budują wartość ich doświadczeń, czyli guest experience 4.0. A także o tym, jaką moc ma film w turystyce, jak zbudować skuteczną strategię video marketingową przy pomocy "Stories" na Facebooku i Instagramie.

Nowe Trendy w Turystyce 2018 – już 6 kwietnia w Gdańsku!Źródło: Shutterstock.com, fot: g_art08
d2o2gdj
d2o2gdj

Aż tyle i wiele więcej tematów dla turystyki i o turystyce będzie poruszonych podczas 9 edycji konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2018 będących jednym z największych wydarzeń branży turystycznej w Polsce! Eksperci z kraju i zza granicy spotkają się z nami 6 kwietnia, w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. 1 Konferencja, 3 sceny warsztatowe, ponad 20 ekspertów.

Poznaj tematy

Na scenie głównej prelekcje będą prowadzone w 4 głównych blokach: Marketing nieoczywisty kontratakuje, Marketing kierunku. Veni, vidi, vici, Nowe technologie/ powrót do przyszłości, Zarządzanie talentami (NIE) tylko dla orłów.

Poznaj prelegentów

Julia Izmałkowa- Psycholog, wykładowca, power speaker. Jej wystąpienia na międzynarodowych konferencjach biją rekordy popularności i są najlepiej ocenianymi prelekcjami w agendzie. Rocznie jako #TravellingCEO odbywa około 50 lotów, jeżdżąc po świecie i prowadząc badania, wykłady i szkolenia dla marek z listy FORTUNE 500.

Olivier Ponti - Manager Research w Amsterdam Marketing. Potrafi przekuć skomplikowane dane w konkretne działania. Kierując się bezgraniczną ciekawością, pozostaje na bieżąco z najnowszymi trendami w świecie analityki cyfrowej.

d2o2gdj

Natalia Hatalska - Analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością - infuture hatalska foresight institute. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych.

Wioletta Hamerska - Najbardziej tajemniczy gość hotelowy w Polsce. Przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie i pomysłodawczyni tej ogólnopolskiej kampanii, która od 10 lat zmienia standardy w obsłudze rodzin. Często występuje i publikuje w mediach: Polsat News, TVN 24, Uroda Życia, VIVA, rp.pl, komentując aktualne trendy i zjawiska na rynku turystycznym.

Warto zaznaczyć, że w panelu poświęconym Marketingowi nieoczywistemu zobaczymy m.in. ekspertki Wirtualnej Polski: Wioletę Wabnic (Key Account Manager) oraz Dominikę Olszynę (Strateg Kontentu).

Ucz się od najlepszych!

Oprócz prelekcji w trakcie konferencji będzie można wziąć udział aż w 8 warsztatach z najlepszymi specjalistami w branży. Zdobywaj wiedzę, zadawaj pytania i rozwijaj się z nami.

d2o2gdj

Więcej o programie konferencji: trendywturystyce.pl/program2018/

Daj się poznać!

Organizatorzy zadbają również o strefę wystawienniczą, stwarzającą możliwości prezentacji produktów i ofert partnerów konferencji. Uczestnicy konferencji będą mogli zapoznać się z pełna ofertą firm i pozyskać materiały informacyjne i promocyjne.

Konferencję poprowadzi znany dziennikarz i podróżnik, Jarosław Kuźniar.

Więcej informacji na stronie konferencji: trendywturystyce.pl

Zapraszamy!

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe
d2o2gdj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2o2gdj

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj