Trwa ładowanie...

Ewa Farna w promocyjnej akcji POT-u. Zobacz ulubione miejsca wokalistki

Kolejny pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na promocję kraju za granicą. Tym razem do współpracy zaproszono polsko-czeską wokalistkę. Hasło przewodnie kampanii brzmi "Polska oczami Ewy Farnej”.

Share
Ewa Farna w promocyjnej akcji POT-u. Zobacz ulubione miejsca wokalistki
Źródło: Facebookj.com/ Ewa Farna
d1wzhuv

- Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi. Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w prowadzonych przez siebie kanałach w mediach społecznościowych oraz internecie. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj - mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Niedawno wokalistka zamieściła na Facebooku informację o swoim udziale w kampanii promującej polską turystykę. Projekt realizowany we współpracy z Ewą Farną jest częścią tegorocznej strategii promocyjnej, opartej na innowacyjnych projektach internetowych. Artystka ma w mediach społecznościowych publikować relacje z odwiedzanych przez siebie miejsc. Relacje mają zawierać jej * opinie, rekomendacje i doświadczenia związane z danym miejscem.*

Na Instagramie piosenkarki możemy obejrzeć relację zatytułowaną "Varšava by me”. Na krótkich filmach Ewa opowiada o swoich ulubionych miejscach w Warszawie. Relacja skierowana jest do czeskiego grona fanów wokalistki. Wśród miejsc rekomendowanych przez piosenkarkę znajduje się m. in. Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik, Pałac Kultury i Nauku, Muzeum POLIN. "Oprowadza” też wirtualnie po swoich ulubionych kawiarniach, restauracjach i pubach (np . Hala Koszyki, a nawet Bar Mleczny). Filmy przedstawiają także elementy polskiej historii oraz kultury.

d1wzhuv

Oprócz Warszawy Ewa ma zarekomendować inne polskie miasta. 20 lipca na popularnych czeskich portalach internetowych ma wystartować towarzysząca promocji kampania bannerowa. Bannery mają kierować do strony internetowej polsko.travel gdzie będzie można zobaczyć listę TOP10 miejsc z każdego polskiego miasta, które zostało zaprezentowane w ramach akcji.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz też: To jedyny związek, który łączy polskie miasta. Co mają z tego ich mieszkańcy?

Oceń jakość artykułu:
Zależy nam na podnoszeniu jakości naszego dziennikarstwa. Twoja opinia jest dla nas ważna!
d1wzhuv

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1wzhuv
d1wzhuv