Ewa Farna w promocyjnej akcji POT-u. Zobacz ulubione miejsca wokalistki

Kolejny pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na promocję kraju za granicą. Tym razem do współpracy zaproszono polsko-czeską wokalistkę. Hasło przewodnie kampanii brzmi "Polska oczami Ewy Farnej”.

"Warszawa oczami Ewy Farnej" to jedno z haseł reklamowych kampanii
Źródło zdjęć: © Facebookj.com/ Ewa Farna
Monika Sikorska

- Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi. Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w prowadzonych przez siebie kanałach w mediach społecznościowych oraz internecie. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj - mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Niedawno wokalistka zamieściła na Facebooku informację o swoim udziale w kampanii promującej polską turystykę. Projekt realizowany we współpracy z Ewą Farną jest częścią tegorocznej strategii promocyjnej, opartej na innowacyjnych projektach internetowych. Artystka ma w mediach społecznościowych publikować relacje z odwiedzanych przez siebie miejsc. Relacje mają zawierać jej * opinie, rekomendacje i doświadczenia związane z danym miejscem.*

Na Instagramie piosenkarki możemy obejrzeć relację zatytułowaną "Varšava by me”. Na krótkich filmach Ewa opowiada o swoich ulubionych miejscach w Warszawie. Relacja skierowana jest do czeskiego grona fanów wokalistki. Wśród miejsc rekomendowanych przez piosenkarkę znajduje się m. in. Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik, Pałac Kultury i Nauku, Muzeum POLIN. "Oprowadza” też wirtualnie po swoich ulubionych kawiarniach, restauracjach i pubach (np . Hala Koszyki, a nawet Bar Mleczny). Filmy przedstawiają także elementy polskiej historii oraz kultury.

Oprócz Warszawy Ewa ma zarekomendować inne polskie miasta. 20 lipca na popularnych czeskich portalach internetowych ma wystartować towarzysząca promocji kampania bannerowa. Bannery mają kierować do strony internetowej polsko.travel gdzie będzie można zobaczyć listę TOP10 miejsc z każdego polskiego miasta, które zostało zaprezentowane w ramach akcji.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz też: To jedyny związek, który łączy polskie miasta. Co mają z tego ich mieszkańcy?

Wybrane dla Ciebie
Nowy hit Polaków. Gigantyczny wzrost zainteresowania niezwykłym krajem
Nowy hit Polaków. Gigantyczny wzrost zainteresowania niezwykłym krajem
Doznał wypadku na Majorce. Rodzice chcą wysokiego odszkodowania
Doznał wypadku na Majorce. Rodzice chcą wysokiego odszkodowania
Kontrowersyjna budowa na Bali. Gigantyczna winda pod ostrzałem
Kontrowersyjna budowa na Bali. Gigantyczna winda pod ostrzałem
Chwile grozy w sercu Rzymu. Runęła średniowieczna wieża
Chwile grozy w sercu Rzymu. Runęła średniowieczna wieża
Szaleństwo w polskim mieście. "Obłożenie jest praktycznie pełne"
Szaleństwo w polskim mieście. "Obłożenie jest praktycznie pełne"
Budowali nową szklarnię. Odkrycie we Wrocławiu
Budowali nową szklarnię. Odkrycie we Wrocławiu
Nigdy nie oznaczaj tak swojej walizki. Częsty błąd pasażerów
Nigdy nie oznaczaj tak swojej walizki. Częsty błąd pasażerów
Ornitologiczna sensacja. Wypatrzył ptaka, który w tym rejonie się nie zdarza
Ornitologiczna sensacja. Wypatrzył ptaka, który w tym rejonie się nie zdarza
Gigantyczne zmiany w sercu Warszawy. Muszą przekierować aż 400 pociągów
Gigantyczne zmiany w sercu Warszawy. Muszą przekierować aż 400 pociągów
Pokazali zdjęcie z Tatr. Magiczne i tajemnicze zjawisko
Pokazali zdjęcie z Tatr. Magiczne i tajemnicze zjawisko
Wyjątkowy widok na plaży. Mężczyzna narysował dziesiątki serc
Wyjątkowy widok na plaży. Mężczyzna narysował dziesiątki serc
Wideo z parku narodowego. "Szczyt głupoty i braku szacunku!"
Wideo z parku narodowego. "Szczyt głupoty i braku szacunku!"