Trwa ładowanie...

Ewa Farna w promocyjnej akcji POT-u. Zobacz ulubione miejsca wokalistki

Kolejny pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na promocję kraju za granicą. Tym razem do współpracy zaproszono polsko-czeską wokalistkę. Hasło przewodnie kampanii brzmi "Polska oczami Ewy Farnej”.

Ewa Farna w promocyjnej akcji POT-u. Zobacz ulubione miejsca wokalistkiŹródło: Facebookj.com/ Ewa Farna
dbsg9w4
dbsg9w4

- Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi. Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w prowadzonych przez siebie kanałach w mediach społecznościowych oraz internecie. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj - mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Niedawno wokalistka zamieściła na Facebooku informację o swoim udziale w kampanii promującej polską turystykę. Projekt realizowany we współpracy z Ewą Farną jest częścią tegorocznej strategii promocyjnej, opartej na innowacyjnych projektach internetowych. Artystka ma w mediach społecznościowych publikować relacje z odwiedzanych przez siebie miejsc. Relacje mają zawierać jej * opinie, rekomendacje i doświadczenia związane z danym miejscem.*

Na Instagramie piosenkarki możemy obejrzeć relację zatytułowaną "Varšava by me”. Na krótkich filmach Ewa opowiada o swoich ulubionych miejscach w Warszawie. Relacja skierowana jest do czeskiego grona fanów wokalistki. Wśród miejsc rekomendowanych przez piosenkarkę znajduje się m. in. Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik, Pałac Kultury i Nauku, Muzeum POLIN. "Oprowadza” też wirtualnie po swoich ulubionych kawiarniach, restauracjach i pubach (np . Hala Koszyki, a nawet Bar Mleczny). Filmy przedstawiają także elementy polskiej historii oraz kultury.

Oprócz Warszawy Ewa ma zarekomendować inne polskie miasta. 20 lipca na popularnych czeskich portalach internetowych ma wystartować towarzysząca promocji kampania bannerowa. Bannery mają kierować do strony internetowej polsko.travel gdzie będzie można zobaczyć listę TOP10 miejsc z każdego polskiego miasta, które zostało zaprezentowane w ramach akcji.

dbsg9w4

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz też: To jedyny związek, który łączy polskie miasta. Co mają z tego ich mieszkańcy?

dbsg9w4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dbsg9w4

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj