Gejsza - artystka, czy prostytutka?
Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Ich Błędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich błędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
Gejsza – artystka, czy prostytutka?
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich błędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
Gejsza – artystka, czy prostytutka?
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich b łędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
Gejsza - artystka, czy prostytutka?
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich błędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
W krainie gejsz - Tokio
Choć Japończycy słyną jako ludzie powściągliwi w okazywaniu uczuć, nie przeszkadza im to korzystać z uciech ciała i zmysłów. Stolica Japonii słynie z niezwykle bogatej infrastruktury sprzyjającej zakosztowania erotycznych doznań. To tutaj znajdują się "hotele miłości", które łączą wspólne cechy: atmosfera idealna do miłosnych igraszek oraz niesamowita dyskrecja i staranie, by klient pozostał anonimowy. Nie ma tu recepcji ani obsługi, klient wybiera dany pokój naciskając na odpowiednie guziki, a w apartamentach czekają różne gadżety urozmaicające pobyt. Popularyzacji erotyki sprzyja w Japonii fakt, iż pornografia jest ogólnodostępna. Najsłynniejsza dzielnica czerwonych latarni nazywa się Kabukishoi słynie z tego, że można zakosztować tu najbardziej wyszukanych rozkoszy erotycznych.
Gejsza – artystka, czy prostytutka?
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich błędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
Gejsza – artystka, czy prostytutka?
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich b łędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
Gejsza - artystka, czy prostytutka?
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich błędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
Gejsza - artystka, czy prostytutka?
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich błędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.
Gejsza - artystka, czy prostytutka?
Gejsza, to kobieta zajmująca się sztuką, tańcem, śpiewem i grą na tradycyjnych instrumentach. Te mistrzynie konwersacji i ceremonii herbacianej odegrały znaczącą rolę w gospodarce i polityce oraz w kształtowaniu się kultury japońskiej. Jednak pod koniec XX wieku popularność tego zawodu spadła. Ich błędny wizerunek, jako prostytutki, na zachodzie zaistniał po drugiej wojnie światowej, gdy amerykańscy żołnierze okupujący Japonię korzystali z usług prostytutek, które podawały się za gejsze.