Niestandardowa reklama turystycznego portalu. Polski gwiazdor zaskoczył

Reklamy wakacyjnych portali od razu kojarzą się z kadrami z rajskich plaż, tropikalnych wysp, zabytkowych miasteczek czy luksusowych hoteli. Portal Wakacje.pl zaskoczył i przeniósł odbiorców do... gabinetu lekarskiego oraz sali przesłuchań.

Marcin Prokop wcielił się w zaskakujące role Marcin Prokop wcielił się w zaskakujące role
Źródło zdjęć: © Wakacje.pl | 2025 chipotle.studio, all rights reserved
oprac.  NGU
1

Wakacje.pl, największy multiagent turystyczny w Polsce, zaprezentował nową kampanię reklamową, w której Marcin Prokop, będący twarzą marki, wciela się w nietypowe role.

Zaskakujące reklamy

Spoty reklamowe z pewnością wyróżniają się wśród innych reklam i przyciągają uwagę odbiorców. W jednej z nich Marcin Prokop nie wciela się w turystę czy przewodnika, a staje się detektywem, przesłuchującym podejrzanego. Chęć pokazania zdjęć z udanych wakacji jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać bez względu na okoliczności. Prezentuje je więc przesłuchiwanej osobie.

Akcja drugiego spotu dzieje się w gabinecie lekarskim. Prokop, będący lekarzem, ponownie chwali się swoimi zdjęciami z urlopu, radząc choremu, że na portalu z pewnością też znajdzie oferty idealne dla siebie. - Co ważne, nie mówimy tutaj o przechwalaniu się, a o pozytywnej chęci podzielenia się tym, jak dobrze spędziliśmy czas - zaznacza Tomasz Bączek, head of marketing Wakacje.pl, tłumacząc sens najnowszych reklam.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Hity wakacji 2025. Ekspertka podpowiada, gdzie się wybrać

Nowatorski i odważny pomysł

Jak tłumaczą twórcy niestandardowego pomysłu, celem rozwiązania jest wejście w interakcję z odbiorcą i zapewnienie, że oferta wakacyjna portalu zostanie zauważona. - Zależało nam na stworzeniu reklamy, której odbiorca nie będzie chciał pominąć oraz takiej, na widok której uśmiecha się i docenia, że ktoś postarał się o dostarczenie mu rozrywki - ​dodają.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wakacje.pl kampania 2025 r.– Detektyw 30”

Wakacje.pl wysyła rocznie na urlopy ponad milion klientów, a ich celem jest, aby podróżni byli tak zadowoleni z wypoczynku, że sami będą sobie zazdrościć. - To zabieg, którym chcemy się wyróżnić w szumie reklamowym, wybić odbiorcę z rytmu, wejść z nim w interakcję - podsumowuje Mateusz Gajda, brand manager Wakacje.pl.

Kampanię będzie można zobaczyć w mediach cyfrowych, telewizji, kinie oraz na outdoorze. Poza głównymi spotami odbiorcy zobaczą też wersje scenariuszowe spotów przygotowane specjalnie z myślą o YouTube’ie oraz ekranach kinowych w całej Polsce.

Materiał prasowy Wakacje.pl

Wybrane dla Ciebie

Nocna prohibicja na czas wakacji. "Zobaczymy, jaka będzie reakcja turystów"
Nocna prohibicja na czas wakacji. "Zobaczymy, jaka będzie reakcja turystów"
Nowe opłaty dla turystów. Wejdą w życie już 1 lipca
Nowe opłaty dla turystów. Wejdą w życie już 1 lipca
Plaga w austriackim mieście. Spór o szczury i gołębie trwa
Plaga w austriackim mieście. Spór o szczury i gołębie trwa
Czy hotelowe szampony są bezpieczne? Ekspertka radzi, na co zwrócić uwagę
Czy hotelowe szampony są bezpieczne? Ekspertka radzi, na co zwrócić uwagę
Korki i pełne parkingi. Polacy szturmują jedno miejsce w Tatrach
Korki i pełne parkingi. Polacy szturmują jedno miejsce w Tatrach
Zjedli śniadanie w Disneylandzie. Gdy otrzymali rachunek zaniemówili
Zjedli śniadanie w Disneylandzie. Gdy otrzymali rachunek zaniemówili
Turystom puszczają hamulce. Chaos i bójki w popularnym kurorcie
Turystom puszczają hamulce. Chaos i bójki w popularnym kurorcie
Panika wśród turystów. Przez przepowiednię boją się wyjeżdżać
Panika wśród turystów. Przez przepowiednię boją się wyjeżdżać
Zaskakujące miasto w Europie. Bilety za mniej niż obiad w Warszawie
Zaskakujące miasto w Europie. Bilety za mniej niż obiad w Warszawie
Huragan uderzył w Meksyk. "Mam 64 lata i nigdy czegoś takiego nie widziałem"
Huragan uderzył w Meksyk. "Mam 64 lata i nigdy czegoś takiego nie widziałem"
Wyjątkowe wydarzenie nad Wisłą. Wstęp darmowy
Wyjątkowe wydarzenie nad Wisłą. Wstęp darmowy
Czyha na urlopowiczów. "Nie krzycz. To nie pomoże. Ona nie zna litości"
Czyha na urlopowiczów. "Nie krzycz. To nie pomoże. Ona nie zna litości"