Niestandardowa reklama turystycznego portalu. Polski gwiazdor zaskoczył

Reklamy wakacyjnych portali od razu kojarzą się z kadrami z rajskich plaż, tropikalnych wysp, zabytkowych miasteczek czy luksusowych hoteli. Portal Wakacje.pl zaskoczył i przeniósł odbiorców do... gabinetu lekarskiego oraz sali przesłuchań.

Marcin Prokop wcielił się w zaskakujące role Marcin Prokop wcielił się w zaskakujące role
Źródło zdjęć: © Wakacje.pl | 2025 chipotle.studio, all rights reserved
oprac.  NGU

Wakacje.pl, największy multiagent turystyczny w Polsce, zaprezentował nową kampanię reklamową, w której Marcin Prokop, będący twarzą marki, wciela się w nietypowe role.

Zaskakujące reklamy

Spoty reklamowe z pewnością wyróżniają się wśród innych reklam i przyciągają uwagę odbiorców. W jednej z nich Marcin Prokop nie wciela się w turystę czy przewodnika, a staje się detektywem, przesłuchującym podejrzanego. Chęć pokazania zdjęć z udanych wakacji jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać bez względu na okoliczności. Prezentuje je więc przesłuchiwanej osobie.

Akcja drugiego spotu dzieje się w gabinecie lekarskim. Prokop, będący lekarzem, ponownie chwali się swoimi zdjęciami z urlopu, radząc choremu, że na portalu z pewnością też znajdzie oferty idealne dla siebie. - Co ważne, nie mówimy tutaj o przechwalaniu się, a o pozytywnej chęci podzielenia się tym, jak dobrze spędziliśmy czas - zaznacza Tomasz Bączek, head of marketing Wakacje.pl, tłumacząc sens najnowszych reklam.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Hity wakacji 2025. Ekspertka podpowiada, gdzie się wybrać

Nowatorski i odważny pomysł

Jak tłumaczą twórcy niestandardowego pomysłu, celem rozwiązania jest wejście w interakcję z odbiorcą i zapewnienie, że oferta wakacyjna portalu zostanie zauważona. - Zależało nam na stworzeniu reklamy, której odbiorca nie będzie chciał pominąć oraz takiej, na widok której uśmiecha się i docenia, że ktoś postarał się o dostarczenie mu rozrywki - ​dodają.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wakacje.pl kampania 2025 r.– Detektyw 30”

Wakacje.pl wysyła rocznie na urlopy ponad milion klientów, a ich celem jest, aby podróżni byli tak zadowoleni z wypoczynku, że sami będą sobie zazdrościć. - To zabieg, którym chcemy się wyróżnić w szumie reklamowym, wybić odbiorcę z rytmu, wejść z nim w interakcję - podsumowuje Mateusz Gajda, brand manager Wakacje.pl.

Kampanię będzie można zobaczyć w mediach cyfrowych, telewizji, kinie oraz na outdoorze. Poza głównymi spotami odbiorcy zobaczą też wersje scenariuszowe spotów przygotowane specjalnie z myślą o YouTube’ie oraz ekranach kinowych w całej Polsce.

Materiał prasowy Wakacje.pl

Wybrane dla Ciebie
Tego się nie spodziewała. Polka pokazała wideo z Halloween w Kanadzie
Tego się nie spodziewała. Polka pokazała wideo z Halloween w Kanadzie
Odkrycie w Mjanmie. Pamięta czasy dinozaurów
Odkrycie w Mjanmie. Pamięta czasy dinozaurów
Kaszubska dynia bije rekord Polski. Klementyna waży tyle, co fortepian koncertowy
Kaszubska dynia bije rekord Polski. Klementyna waży tyle, co fortepian koncertowy
Nie wpuścili chłopca na pokład. Powodem drobiazg w paszporcie
Nie wpuścili chłopca na pokład. Powodem drobiazg w paszporcie
Turyści w końcu się doczekali. "Od kilku dni cały Egipt stoi na baczność"
Turyści w końcu się doczekali. "Od kilku dni cały Egipt stoi na baczność"
Polskie miasto z wyjątkowym tytułem. "To wielka radość"
Polskie miasto z wyjątkowym tytułem. "To wielka radość"
Burza sparaliżowała Pizę. Miasto uruchomiło sztab kryzysowy
Burza sparaliżowała Pizę. Miasto uruchomiło sztab kryzysowy
Najbardziej nawiedzone miejsca. Od Salem po Japonię
Najbardziej nawiedzone miejsca. Od Salem po Japonię
Samolot musiał zawrócić. Wszystko przez jednego pasażera
Samolot musiał zawrócić. Wszystko przez jednego pasażera
Problem na europejskiej wyspie. Mieszkańcy i turyści boją się o życie
Problem na europejskiej wyspie. Mieszkańcy i turyści boją się o życie
Mają dość pijanych turystów. Będą sypały się mandaty
Mają dość pijanych turystów. Będą sypały się mandaty
Brytyjczycy zachwalają polskie miasto. "Pyszne jedzenie i wino za trzy funty"
Brytyjczycy zachwalają polskie miasto. "Pyszne jedzenie i wino za trzy funty"