Niestandardowa reklama turystycznego portalu. Polski gwiazdor zaskoczył
Reklamy wakacyjnych portali od razu kojarzą się z kadrami z rajskich plaż, tropikalnych wysp, zabytkowych miasteczek czy luksusowych hoteli. Portal Wakacje.pl zaskoczył i przeniósł odbiorców do... gabinetu lekarskiego oraz sali przesłuchań.
Wakacje.pl, największy multiagent turystyczny w Polsce, zaprezentował nową kampanię reklamową, w której Marcin Prokop, będący twarzą marki, wciela się w nietypowe role.
Zaskakujące reklamy
Spoty reklamowe z pewnością wyróżniają się wśród innych reklam i przyciągają uwagę odbiorców. W jednej z nich Marcin Prokop nie wciela się w turystę czy przewodnika, a staje się detektywem, przesłuchującym podejrzanego. Chęć pokazania zdjęć z udanych wakacji jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać bez względu na okoliczności. Prezentuje je więc przesłuchiwanej osobie.
Akcja drugiego spotu dzieje się w gabinecie lekarskim. Prokop, będący lekarzem, ponownie chwali się swoimi zdjęciami z urlopu, radząc choremu, że na portalu z pewnością też znajdzie oferty idealne dla siebie. - Co ważne, nie mówimy tutaj o przechwalaniu się, a o pozytywnej chęci podzielenia się tym, jak dobrze spędziliśmy czas - zaznacza Tomasz Bączek, head of marketing Wakacje.pl, tłumacząc sens najnowszych reklam.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Hity wakacji 2025. Ekspertka podpowiada, gdzie się wybrać
Nowatorski i odważny pomysł
Jak tłumaczą twórcy niestandardowego pomysłu, celem rozwiązania jest wejście w interakcję z odbiorcą i zapewnienie, że oferta wakacyjna portalu zostanie zauważona. - Zależało nam na stworzeniu reklamy, której odbiorca nie będzie chciał pominąć oraz takiej, na widok której uśmiecha się i docenia, że ktoś postarał się o dostarczenie mu rozrywki - dodają.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wakacje.pl kampania 2025 r.– Detektyw 30”
Wakacje.pl wysyła rocznie na urlopy ponad milion klientów, a ich celem jest, aby podróżni byli tak zadowoleni z wypoczynku, że sami będą sobie zazdrościć. - To zabieg, którym chcemy się wyróżnić w szumie reklamowym, wybić odbiorcę z rytmu, wejść z nim w interakcję - podsumowuje Mateusz Gajda, brand manager Wakacje.pl.
Kampanię będzie można zobaczyć w mediach cyfrowych, telewizji, kinie oraz na outdoorze. Poza głównymi spotami odbiorcy zobaczą też wersje scenariuszowe spotów przygotowane specjalnie z myślą o YouTube’ie oraz ekranach kinowych w całej Polsce.
Materiał prasowy Wakacje.pl