Pojedźmy gdzieś razem!

Dokąd chcesz pojechać? Do centrum wielkiego miasta? Autostradą przed siebie? A może zjedziemy z drogi, by odkrywać nowe, piękne krajobrazy? Pamiętaj tylko o jednym – podróż powinna być przyjemnością. Nieważne, jak daleko jedziesz.

Pojedźmy gdzieś razem!
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

02.01.2017 | aktual.: 02.06.2017 14:06

Inżynierowie Mazdy nazywają to Drive Together. Pojeźdźmy razem – człowiek i maszyna w pełnej harmonii. Jak to osiągnęli? Lata badań i eksperymentów nauczyły ich, jak ludzkie ciało reaguje na jazdę samochodem, jak pracują mięśnie człowieka podczas prowadzenia. I tę wiedzę wykorzystali, projektując samochody – tak, by były idealnie dopasowane do kierowcy. Jak Mazda CX-3, kompaktowy crossover.

Maksymalna ergonomia

Zacznijmy od wnętrza: na pierwszy rzut oka wygląda bardzo prosto, wręcz surowo. Szybko jednak odkryjesz, że każdy ruch kierowcy jest tu doskonale przemyślany, każdy przełącznik jest umieszczony intuicyjnie i wygodnie. Wyświetlacz Head-up Active Driving Display, umieszczony w polu widzenia kierowcy, pokazuje istotne dane: prędkość czy wskazówki nawigacji, pozwalając skupić się na drodze. W oczy rzuca się także duży wyświetlacz i pokrętło systemu MZD Connect – centrum sterowania Mazdą. Nie brakuje niezbędnych dodatków: synchronizacji z telefonem, nawigacji i systemu audio. Wszystko – od pozycji za kierownicą, przez reakcje układu kierowniczego, po zestrojenie zawieszenia – pracuje dla Ciebie. Za kierownicą CX-3 od razu poczujesz się jak w domu.

Obraz
© Materiały prasowe

Dusza ruchu

Kompaktowe nadwozie to duży atut dla tych, którzy często zapuszczają się do centrum miasta. Dla tych, którzy wolą podróże w plener, ważniejszy będzie wysoki prześwit. A to wszystko w spójną całość łączy wyjątkowy design. Filozofia stylistyczna Mazdy, nazwana KODO – Dusza Ruchu, stawia na dynamiczne, muskularne kształty. Aby je jeszcze bardziej wyeksponować, styliści Mazdy opracowali specjalne, trójwarstwowe lakiery: Soul Red i Machine Grey. W tych barwach najlepiej widać, jak sylwetka CX-3 zrywa się do ruchu.

Swoją drogą

W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań Mazda nie ogląda się na innych. W erze powszechnego downsizingu i wspomagania silników turbosprężarkami japońscy inżynierowie woleli raczej zwiększyć wydajność swoich jednostek. Pod maską Mazdy CX-3 można znaleźć 2-litrowe silniki SKYACTIV, które zapewniają dynamiczne osiągi i niewielkie zużycie paliwa. Ważną cechą Mazdy CX-3 jest dostępność napędu na cztery koła. Mazda i-ACTIV AWD, bo tak nazywa się ten system, nieustannie monitoruje przyczepność każdego z kół, by najefektywniej przekazywać moment obrotowy. Aby prowadzenie było przyjemnością w każdych warunkach.

Obraz
© Materiały prasowe

Bezpieczny na drodze

Systemy, które będą stale wspomagać Cię we wszystkich sytuacjach, m.in. system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, wykrywający znużenie kierowcy, monitorujący martwe pola, wspomagający hamowanie w jeździe miejskiej czy system rozpoznawania znaków drogowych i kamera cofania – to część pakietu rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa nazwanego i-ACTIVSENSE. Ich zadaniem jest zapewnienie Ci spokoju za kierownicą, byś mógł skupić się na swojej podróży. Pojedziemy gdzieś razem?

http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=21625586&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1
Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)