Przestrzeń dla każdego. Nowe oblicze hoteli ibis
Potrzeby gości hotelowych wciąż się zmieniają. Jak pokazały badania wykonane przez Ipsos na zlecenie marki ibis, przestaliśmy postrzegać hotele wyłącznie jako miejsca do noclegu. Chcemy w nich również przeżywać niezapomniane chwile.
Gość w centrum uwagi
Sieć hoteli ibis jest obecna na światowym rynku hotelarskim już ponad 45 lat i od tego czasu stale reaguje na bieżące potrzeby swoich klientów. Zlecone instytutowi Ipsos przez markę ibis badania wykonane w 6 państwach (Francja, Wielka Brytania, Brazylia, Singapur, Niemcy oraz Australia) pokazały, że wyobrażenie gości o roli hoteli uległo ostatnio zaskakującej zmianie. Aż 80 proc. badanych nie szuka już w nich wyłącznie miejsca na nocleg. Dla nich nowoczesny hotel jest przede wszystkim wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy goście, także niekorzystający z noclegu, czują się mile widziani, mogą dobrze zjeść i posłuchać świetnej muzyki na żywo.
Przestrzeń dla każdego
Zdecydowana większość osób (aż 67 proc.) biorących udział we wspomnianym już badaniu bardzo ceni sobie szeroki wybór aktywności, jakie mogą wykonywać w jednym miejscu. Dotyczy to zarówno spotkań towarzyskich, wydarzeń kulturalnych, jak i spożywania posiłków światowej lub regionalnej kuchni. Dlatego nowoczesny hotel powinien oferować przestrzenie wielofunkcyjne, w których każdy z gości znajdzie coś dla siebie. Tworzeniu takich właśnie miejsc we wnętrzach swoich hoteli stawia sobie obecnie za cel sieć ibis.
Nie tylko za ladą recepcji
Już samo zameldowanie się w hotelu będzie teraz przyjemniejsze i szybsze. Zamiast czekać w recepcji, już po przekroczeniu progu hotelu zostaniemy przywitani przez pracownika należącego do "ibis Smile Team". Razem z nim dopełnimy wszystkich formalności, siedząc na wygodnej kanapie w hotelowym lobby lub odpoczywając przy barze. Dzięki tabletowi oraz nowatorskim rozwiązaniom mobilnym (takim jak PSM FOLS Mobile) pracownik hotelu zamelduje nas, podczas gdy my będziemy pić pyszną kawę albo ulubionego drinka.
Wspomniany już "ibis Smile Team" ma za zadanie nie tylko witać nowych gości, ale także aktywnie uczestniczyć w codziennym życiu hotelu. Dzięki swojemu zaangażowaniu będzie w stanie szybko i sprawnie odpowiadać na bieżące potrzeby gości. Od 31 stycznia b.r. możemy poznać członków "ibis Smile Team" z Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Szwajcarii online i posłuchać ich historii oraz zabawnych anegdot na kanale YouTube sieci ibis.
Nowe podejście do wystroju wnętrz
Wybór osób podróżujących coraz częściej pada na hotele o przestrzeniach dopasowanych do naszych potrzeb. Dlatego marka hoteli ibis zaprosiła do współpracy projektantów wnętrz z Europy, Ameryki Łacińskiej oraz Azji, aby stworzyli trzy zupełnie nowe koncepcje wystroju przestrzeni hotelowych. Ich różnorodność oraz innowacyjność będzie widoczna zwłaszcza w przypadku barów. Staną się one teraz centrum życia towarzyskiego hoteli, miejscem ciekawych rozmów i wyjątkowych przeżyć gości.
Zmieniła się także oferta noclegowa w hotelach ibis. Teraz oprócz standardowych noclegów, będziemy mogli zarezerwować pobyt w pokoju typu: "Smart Room". To pomieszczenie dysponujące dużą ilością przestrzeni, a także innowacyjnymi rozwiązaniami, które umilą pobyt nawet najbardziej wymagającym gościom. Będą oni mogli np. regulować przy pomocy tabletu zarówno natężenie światła w pokoju, jak i donośność muzyki płynącej z głośników. Docelowo każdy "Smart Room" wyposażony będzie również w wiele innych udogodnień, takich jak specjalne przepaski na głowę ułatwiające lokatorom relaks.
Rozrywka i wyjątkowy smak
Hotele ibis czeka w najbliższym czasie wiele zmian, a najwięcej z nich zobaczymy w przestrzeni restauracyjnej. Przede wszystkim zmianie ulegnie menu, które stanie się teraz bardziej zróżnicowane, aby trafić w gusta większej liczby gości. Dzięki niemu pobyt w hotelach ibis stanie się jeszcze przyjemniejszym przeżyciem. Goście pilotażowego hotelu ibis Zurich Messe Aiport mogą już poznać nowy koncept gastronomiczny "Charlies Corner", którego menu zmienia się w zależności od pory dnia - rano goście mogą się rozkoszować świeżą kawą, zaś wieczorem spróbować lokalnych piw.
Nie tylko bogate menu umili gościom pobyt w hotelach ibis, usłyszymy tam także więcej muzyki niż dotychczas. W hotelach ibis odbędzie się niebawem globalna kampania pt. ibis MUSIC. Goście będą mieli okazję posłuchać na żywo wielu lokalnych artystów, dla których udział w wydarzeniu będzie furtką do międzynarodowej kariery. Najlepsi wykonawcy spośród nich wystąpią na specjalnie przygotowanej scenie w ramach Sziget Festival 2019. Muzyczne wydarzenia sprawią, że nasz pobyt w hotelu będzie tym samym niezapomniany.