Rewolucja w Ryanair. Za kilka miesięcy sporo się zmieni
Ryanair zapowiedział wielką zmianę, która ma wejść w życie za kilka miesięcy. Podróżni raz na zawsze będą musieli pożegnać się z papierowymi kartami pokładowymi.
Jak wynika z raportu One Mile at a Time, obecnie aż 80 proc. osób podróżujących linią lotniczą Ryanair korzysta z aplikacji mobilnej do odprawy oraz pozyskiwania kart pokładowych. Zdaniem dyrektora, Michaela O’Learego, to dobry czas, aby całkowicie odejść od papierowych wersji biletów.
Rewolucyjne rozwiązanie
Choć według statystyk, pasażerowie, którzy przybywają na lotnisko z wydrukowanymi dokumentami podróży, są w znacznej mniejszości, wciąż można takich zauważyć. Teraz wszyscy będą musieli przyzwyczaić się do nowej, elektronicznej formy dokumentu. I to w szybkim czasie, bowiem Ryanair zakłada wprowadzenie zmian najpóźniej do połowy przyszłego roku.
Szef irlandzkiej linii lotniczej wskazuje jednak na plusy tego rozwiązania i zapowiada, że oznacza to koniec pobierania opłat za otrzymanie papierowej karty pokładowej na lotnisku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Łotewski Sopot zachwyca. Po sezonie także nie traci uroku
Zmiany spodobają się podróżnym?
Eliminacja papierowych kart pokładowych i odpraw na lotnisku to kolejny krok w stronę całkowitej cyfryzacji. Oznacza to, że już wkrótce podróż bez telefonu nie będzie możliwa.
Zdania co do słuszności wprowadzanych zmian są jednak podzielone. Szczególnie nie podobają się one osobom starszym, które będą musiały przyzwyczaić się do elektronicznych wersji kart. Dodatkowo, póki co nie wszystkie porty lotnicze, do których kursuje Ryanair, akceptują elektroniczne dokumenty. Mowa m.in. o lotnisku w Tiranie czy niektórych portach Turcji. Ryanair zapowiada jednak, że zmiany obejmą wszystkie lotniska, na których on działa.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Warto zaznaczyć, że choć odprawa możliwa będzie tylko zdalnie, bagaż wciąż będzie się nadawało tak jak do tej pory, na lotnisku.
Czytaj też: Ryanair miał startować. Nagle pojawił się ogień
Źródło: onemileatatime.com