Ryanair zdecydował się na zmiany. Linia wprowadza nowe usługi
29.10.2021 07:37
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ryanair postanowił wprowadzić nowe udogodnienia dla klientów. Ucieszą się między innymi ci, którzy do tej pory narzekali na długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy za odwołane loty.
O nowych udogodnieniach dla klientów Ryanair poinformował za pośrednictwem swojej oficjalnej strony internetowej. Zaprezentowano trzy nowe usługi, które mają sprawić, że podróżowanie z tym przewoźnikiem będzie jeszcze przyjemniejsze i prostsze.
Pierwsza z nowych funkcji to samoobsługowe centrum cyfrowe. Umożliwi ono zarządzanie całą rezerwacją na stronie internetowej Ryanair.com.
"Wprowadzaj zmiany w rezerwacji przez internet, zmieniaj loty/pasażerów, dodawaj bagaż/miejscówki. Udoskonalony czat, często zadawane pytania i filmy instruktażowe. Pełna historia rozmów i najnowsze aktualizacje zapytań. Dostępne na stronie Ryanair" - tak brzmi opis tej funkcji.
Czytaj także: Pociągi zatrzymają się na godzinę. Znamy szczegóły
Drugie nowe rozwiązanie to asystent "dzień podróży". Dzięki niemu pobyt na lotnisku stanie się mniej stresujący. Co gwarantuje ta opcja?
"Aktualne informacje o lotnisku i bramce do wejścia na pokład dostępne w aplikacji. Aktualizacje statusu lotu na żywo i wejścia na pokład. Aktualizacje wideo na żywo z Centrum Operacyjnego Ryanair w razie zakłóceń. Dostępne w aplikacji Ryanair" - czytamy na Ryanair.com.
Ryanair zapowiada szybszy zwrot pieniędzy
Do tej pory klienci Ryanaira czasem narzekali na to, że długo muszą czekać na zwrot środków za odwołany lot. Teraz ma to przebiegać sprawniej.
"Automatyczny zwrot pieniędzy na konto myRyanair w ciągu 24 godzin. Zwrot gotówki na rachunek pierwotnej formy płatności w ciągu pięciu dni roboczych. Brak konieczności kontaktu z obsługą klienta. Dostępne w aplikacji i na stronie Ryanair. Pobierz aplikację Ryanair. Dostępna w sklepach Apple Store i Google Play" - przekazano.