d1l9vjb
Słoneczny Brzeg wakacyjnym hitem Polaków. "Niskie ceny, super pogoda i piękne plaże"

Odwiedziliśmy Słoneczny Brzeg - największy i najbardziej popularny kurort Bułgarii. 600 hoteli, kasyna, kluby, restauracje, szerokie plaże i cieplejsze od Bałtyku Morze Czarne. Nic dziwnego, że słynne Las Vegas Europy Wschodniej jest odwiedzane w sezonie letnim przez ponad 100 tys. Polaków. Sprawdziliśmy, jak się bawią nasi rodacy na miejscu i czy to faktycznie wymarzony kierunek urlopowy.

Cześć Jesteśmy w słonecznym brzeguRozwiń

Transkrypcja:

Cześć Jesteśmy w słonecznym brzegu Tak zwanym Las Vegas Europy Wschodniej Mnóstwo turystów Piękna pogoda Mnóstwo atrakcji Czy faktycznie jest to miejsce godne polecenia na wakacje Sprawdźmy Słonecznie wypocz Odpoczywamy pijemy alkohol kąpiemy się Pilawa jest super MSP Jest cudowna pogoda piękne widoki jest teraz Leżak na plażę piękne Piękne morze wysokie fale takie ciepłe morze co do trzeba dodać bardzo ciepła Stosunek jakości do ceny dobra tak tak się o to chodziło pierwsza Opinia Członka rodziny Z dziećmi też przyjechaliśmy Takie kraje to lepsze są bezpieczniejsze z dziećmi a jak Jak najbardziej Bezpieczniejszy Inne kraje Pozaeuropejskie Znaczy Wólka plus jedno dziecko 9 dni 6 stopni No to jest niezła cena tak Jak na czterogwiazdkowy hotel z pełnym wyżywieniem Tak może nie przy bezpośred Na przymorzu Aczkolwiek standard hotelu jak najbardziej pożądany 33 baseny Opcje Orange Jak najbardziej W sumie to jest pełny spontan kup Kupiliśmy last minute dzień przed wylotem Mieliśmy jechać do Grecji wyszło Bułgaria Pełne last minute rewelacyjna pogoda mimo że jest gorąco i fajnych działa czy nie YouTube tego gorąca jak u nas w Polsce Ludzie są bardzo sympatyczni Bardzo łatwo może dogadać się w język Opolskim Nie trzeba się męczyć Angielskim tego się najbardziej Baliśmy jadąc do Bułgarii że będzie tutaj w dużo Polaków którzy Że będą nam robić Yaris Przez to sami będziemy źle odbierani Ale wcale tak nie jest Że jest to prawda bardzo dużo Polaków w różnym wieku bardzo młodych ludzi na turnusach Będzie w naszym wieku Jak u naszych rodziców a nawet wieku naszych dziadków Ale wszyscy są bardzo mili i widać że bułka że są nastawieni na turystów Stos Polski większość Cześć mówi po polsku albo przynajmniej stara się mówić po polsku Polski A myślę że Nawet ci Polacy który tutaj poznaliśmy Byli bardzo przyjechałem z niej nie Nie nikt Nie powiedział nic złego na Polaków tutaj jest OK teraz obsługiwały 3 Przyjmowały w hotelu Wszyscy mieli do Jesteś dobre zdanie i wypis Nie nastawienie Myślę że to jest duży Plusem że tutaj jest Poruszałem jeszcze robi To naprawdę jest Bardzo mi łatwo Stara jest mnóstwo młodych ludzi Że są bardzo otwarci na inni Najemny pierwsze bez problemu nawiązaliśmy Tutaj dużo nowych Znajomości Z chęcią powtórzę Na pewno jest blisko Tak więc sam lot z Warszawy trwał tylko dwie godziny więc można spokojnie też nawet na przedłużony weekend sobie wyskoczyć No tak jak mówiliśmy No super jest pogoda Super są plażę plaże są piaszczyste więc to też na pewno jest Atut tak Nie ma bardzo dużo osób Na tych plażach więc Spokojnie można Ja sobie odpocząć No i bardzo dobre jedzenie W niewysokiej cenie porównywalnej u nas a nawet Niższa niż Nad naszym morzem