W PodróżySportowcy promują polską turystykę. Spot dotrze do 11 krajów

Sportowcy promują polską turystykę. Spot dotrze do 11 krajów

"Poland. More than you expected" (Polska. Więcej niż się spodziewałeś) to hasło kampanii promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej. W najnowszym materiale wystąpili znani sportowcy.

Nowy spot reklamujący polską turystykę
Nowy spot reklamujący polską turystykę
Źródło zdjęć: © YouTube @Poland Travel
oprac. NGU

Najnowsza kampania realizowana jest na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, a finansuje ją Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Tak promują nasz kraj

W spocie występuje mężczyzna Cristiano i dwoje polskich sportowców - Katarzyna Niewiadoma, polska kolarka szosowa oraz Jeremy Sochan, polski koszykarz pochodzenia amerykańskiego.

Cristiano pyta ich o to, co można zobaczyć w Polsce. Ci naprzemiennie, na zasadzie kontrastu, wymieniają miejsca, które warto zobaczyć oraz sposoby, w jakie można spędzać czas. Pada wiele odpowiedzi - morze i góry, świetne koncerty i błogi relaks w ciszy, energetyzujące miasta i spokojna natura. Podsumowanie jest więc jedno - Polska jest świetna dla każdego.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nazywają je Małym Wersalem. Jedno z najstarszych uzdrowisk Europy

Różnorodność dostrzegalna jest także w warstwie wizualnej spotu. Pokazane są nagrania i zdjęcia z polskiego wybrzeża, zimowej górskiej scenerii oraz największych miast - Warszawy, gdzie pokazano kadr z nową kładką nad Wisłą, a także Krakowa ze Starym Rynkiem i Sukiennicami. Nie zabrakło także malowniczych, mazurskich jezior oraz Gdańska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

POLAND. More than you expected.

Wielu usłyszy o Polsce

Spot autorstwa agencji kreatywnej MullenLowe Warsaw i agencji mediowej Mediahub dotrze aż do 11 krajów. Obejrzą go widzowie w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czechach, Austrii, Szwecji i na Węgrzech. Co więcej, nakręcony jest we wszystkich tych językach.

Wcielenie się w role "ambasadorów" projektu polskich sportowców ma symbolizować nowoczesność i dynamiczny rozwój naszego kraju. Jednym z głównych kryteriów wyboru sportowców była ich rozpoznawalność poza granicami Polski.

Źródło: YouTube @Poland Travel/Rzeczpospolita

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)