Sportowcy promują polską turystykę. Spot dotrze do 11 krajów

"Poland. More than you expected" (Polska. Więcej niż się spodziewałeś) to hasło kampanii promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej. W najnowszym materiale wystąpili znani sportowcy.

Nowy spot reklamujący polską turystykę Nowy spot reklamujący polską turystykę
Źródło zdjęć: © YouTube @Poland Travel
oprac.  NGU

Najnowsza kampania realizowana jest na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, a finansuje ją Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Tak promują nasz kraj

W spocie występuje mężczyzna Cristiano i dwoje polskich sportowców - Katarzyna Niewiadoma, polska kolarka szosowa oraz Jeremy Sochan, polski koszykarz pochodzenia amerykańskiego.

Cristiano pyta ich o to, co można zobaczyć w Polsce. Ci naprzemiennie, na zasadzie kontrastu, wymieniają miejsca, które warto zobaczyć oraz sposoby, w jakie można spędzać czas. Pada wiele odpowiedzi - morze i góry, świetne koncerty i błogi relaks w ciszy, energetyzujące miasta i spokojna natura. Podsumowanie jest więc jedno - Polska jest świetna dla każdego.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nazywają je Małym Wersalem. Jedno z najstarszych uzdrowisk Europy

Różnorodność dostrzegalna jest także w warstwie wizualnej spotu. Pokazane są nagrania i zdjęcia z polskiego wybrzeża, zimowej górskiej scenerii oraz największych miast - Warszawy, gdzie pokazano kadr z nową kładką nad Wisłą, a także Krakowa ze Starym Rynkiem i Sukiennicami. Nie zabrakło także malowniczych, mazurskich jezior oraz Gdańska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

POLAND. More than you expected.

Wielu usłyszy o Polsce

Spot autorstwa agencji kreatywnej MullenLowe Warsaw i agencji mediowej Mediahub dotrze aż do 11 krajów. Obejrzą go widzowie w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czechach, Austrii, Szwecji i na Węgrzech. Co więcej, nakręcony jest we wszystkich tych językach.

Wcielenie się w role "ambasadorów" projektu polskich sportowców ma symbolizować nowoczesność i dynamiczny rozwój naszego kraju. Jednym z głównych kryteriów wyboru sportowców była ich rozpoznawalność poza granicami Polski.

Źródło: YouTube @Poland Travel/Rzeczpospolita

Wybrane dla Ciebie

Miała lecieć do Szkocji. Turystka została w Polsce
Miała lecieć do Szkocji. Turystka została w Polsce
Problem w nadmorskim kurorcie. "Mamy już dosyć tych intruzów"
Problem w nadmorskim kurorcie. "Mamy już dosyć tych intruzów"
Polska idzie jak burza. Wielkie ożywienie w trzech krajach Europy
Polska idzie jak burza. Wielkie ożywienie w trzech krajach Europy
Turystyczny raj najtańszym krajem na świecie. Bochenek chleba 3 zł, posiłek w restauracji 7 zł
Turystyczny raj najtańszym krajem na świecie. Bochenek chleba 3 zł, posiłek w restauracji 7 zł
Wielkie zmiany na gdańskim lotnisku. Przetarg już ogłoszony
Wielkie zmiany na gdańskim lotnisku. Przetarg już ogłoszony
Polska atrakcja z wyróżnieniem. Projekt uznany za jeden z najlepszych
Polska atrakcja z wyróżnieniem. Projekt uznany za jeden z najlepszych
Zbudują zupełnie nowe miasto. Gigantyczna  inwestycja nad Morzem Czerwonym
Zbudują zupełnie nowe miasto. Gigantyczna inwestycja nad Morzem Czerwonym
W sieci zawrzało. Mewa ukradła rybę z talerza turystki
W sieci zawrzało. Mewa ukradła rybę z talerza turystki
W tym roku prawdziwe szaleństwo w górach. Już 100 proc. miejsc niedostępnych
W tym roku prawdziwe szaleństwo w górach. Już 100 proc. miejsc niedostępnych
Tragedia na plaży w Egipcie. Polak nie żyje, a sprawę bada prokuratura
Tragedia na plaży w Egipcie. Polak nie żyje, a sprawę bada prokuratura
Pociąg dotarł do Polski bez kilku wagonów. Wszystko przez łosia
Pociąg dotarł do Polski bez kilku wagonów. Wszystko przez łosia
Niezwykła figura Matki Boskiej w Polsce jest od 50 lat. Czczona ją od 1602 r.
Niezwykła figura Matki Boskiej w Polsce jest od 50 lat. Czczona ją od 1602 r.