Trwa ładowanie...

Sportowcy promują polską turystykę. Spot dotrze do 11 krajów

"Poland. More than you expected" (Polska. Więcej niż się spodziewałeś) to hasło kampanii promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej. W najnowszym materiale wystąpili znani sportowcy.

Nowy spot reklamujący polską turystykę Nowy spot reklamujący polską turystykę Źródło: YouTube @Poland Travel
duymuzz
duymuzz

Najnowsza kampania realizowana jest na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, a finansuje ją Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Tak promują nasz kraj

W spocie występuje mężczyzna Cristiano i dwoje polskich sportowców - Katarzyna Niewiadoma, polska kolarka szosowa oraz Jeremy Sochan, polski koszykarz pochodzenia amerykańskiego.

Cristiano pyta ich o to, co można zobaczyć w Polsce. Ci naprzemiennie, na zasadzie kontrastu, wymieniają miejsca, które warto zobaczyć oraz sposoby, w jakie można spędzać czas. Pada wiele odpowiedzi - morze i góry, świetne koncerty i błogi relaks w ciszy, energetyzujące miasta i spokojna natura. Podsumowanie jest więc jedno - Polska jest świetna dla każdego.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nazywają je Małym Wersalem. Jedno z najstarszych uzdrowisk Europy

duymuzz

Różnorodność dostrzegalna jest także w warstwie wizualnej spotu. Pokazane są nagrania i zdjęcia z polskiego wybrzeża, zimowej górskiej scenerii oraz największych miast - Warszawy, gdzie pokazano kadr z nową kładką nad Wisłą, a także Krakowa ze Starym Rynkiem i Sukiennicami. Nie zabrakło także malowniczych, mazurskich jezior oraz Gdańska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

POLAND. More than you expected.

Wielu usłyszy o Polsce

Spot autorstwa agencji kreatywnej MullenLowe Warsaw i agencji mediowej Mediahub dotrze aż do 11 krajów. Obejrzą go widzowie w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czechach, Austrii, Szwecji i na Węgrzech. Co więcej, nakręcony jest we wszystkich tych językach.

duymuzz

Wcielenie się w role "ambasadorów" projektu polskich sportowców ma symbolizować nowoczesność i dynamiczny rozwój naszego kraju. Jednym z głównych kryteriów wyboru sportowców była ich rozpoznawalność poza granicami Polski.

Źródło: YouTube @Poland Travel/Rzeczpospolita

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
duymuzz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
duymuzz

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj