Trwa ładowanie...
07-06-2010 14:20

Sukces "Poznania za pół ceny"

Trzecia edycja akcji „Poznań za pół ceny” okazała się rekordowa. Ponad 120 partnerów oferowało swoje usługi o 50% taniej, a w wycieczkach zorganizowanych w ten weekend uczestniczyły tysiące turystów i poznaniaków.

Sukces "Poznania za pół ceny"Źródło: Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna
d2ze8i4
d2ze8i4

Trzecia edycja akcji „Poznań za pół ceny” okazała się rekordowa. Ponad 120 partnerów oferowało swoje usługi o 50% taniej, a w wycieczkach zorganizowanych w ten weekend uczestniczyły tysiące turystów i poznaniaków.

W dniach 5-6 czerwca Poznań oferował usługi turystyczne o 50% taniej. Zniżki obowiązywały w hotelach, restauracjach, muzeach, centrach spa, zoo, palmiarni, ale i taniej można było zagrać w paintball, wypożyczyć quady czy zwiedzać Poznań rikszą. Największe oblężenie przeżyły poznańskie restauracje, w których trudno było o wolny stolik.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się też program turystyczny. W ramach akcji „Poznań za pół ceny” zorganizowano kilkanaście tras spacerowych, które odsłaniały najbardziej znane atrakcje turystyczne Poznania, takie jak Ostrów Tumski z katedrą czy Stary Rynek z Ratuszem. Nie zabrakło jednak także unikalnych propozycji. Z przewodnikiem można było zwiedzić komnaty Zamku Cesarskiego lub podziemia kościoła farnego. Rekordy frekwencji bił Fort VIIa, po raz pierwszy udostępniony turystom. W ciągu dwóch dni obejrzało go dwa tysiące osób.

Już w przyszłym tygodniu naukowcy z Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego przedstawią raport na temat akcji „Poznań za pól ceny”. Wówczas poznamy dokładne dane dotyczące skuteczności akcji, dowiemy się o ile więcej sprzedano noclegów, posiłków i biletów w Poznaniu oraz jak akcję ocenili turyście.

Kolejna, czwarta edycja akcji już za rok.

d2ze8i4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ze8i4