MiastaWiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej

Wiadukt Markiewicza

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej

1 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

2 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

3 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

4 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

5 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

6 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

7 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

8 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

9 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

10 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

11 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

12 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

13 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

14 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

15 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

16 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

17 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

18 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

19 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

20 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

21 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

22 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

23 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

24 / 24

Wiadukt im. Stanisława Markiewicza na ul. Karowej w Warszawie pochodzi z początku XX w. Oddany do użytku 11 grudnia 1904 roku jest unikatowym przykładem sztuki budowlano-architektonicznej stanowiącym ważną wizytówkę Warszawy. Projekt konstrukcyjny jest au

Obraz
© wp.pl/Małgorzata Jaworska

Podkreślić należy, iż wiadukt ten został wpisanym do rejestru zabytków. Jako budowla zachowana w oryginalnej formie i substancji posiada szczególne znaczenie dla miasta, które utraciło większość zabytkowej architektury przez działania wojenne oraz w okresie powojennej odbudowy.

warszawapolskamazowsze
Komentarze (0)