Trwa ładowanie...

Zbliża się kolejny "Weekend za pół ceny". Trzecia edycja już na początku października

Od 6 do 8 października będzie można korzystać z wybranych ofert turystycznych za pół ceny. Akcja "Polska zobacz więcej. Weekend za pól ceny" realizowana jest wspólnie przez Polską Organizację Turystyczną oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Zbliża się kolejny "Weekend za pół ceny". Trzecia edycja już na początku październikaŹródło: PAP, fot: Rafał Guz
d2qwvnz
d2qwvnz

Do udziału w trzeciej edycji akcji zgłosiło się ponad 560 partnerów. W poprzedniej, wiosennej akcji z oferty skorzystało ponad 75 tys. osób. Organizatorzy liczą, że liczba turystów, którzy wykorzystają zniżkę w edycji jesiennej będzie jeszcze większa. - "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania wolnego czasu i zwiedzania Polski, odkrywania jej turystycznego potencjału. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii - mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Zdaniem prezesa POT większe zainteresowanie wyjazdami weekendowymi w tzw. sezonie niskim wydłuży sezon i pobudzi ruch turystyczny, co przełoży się na większe przychody z turystyki dla gospodarki krajowej.

Zobacz też: Weekend za pół ceny - realna obniżka czy chwyt marketingowy?

- Coraz częściej doceniamy turystyczne walory Polski i to właśnie Polskę wybieramy na miejsce odpoczynku oraz wakacji. Z wstępnych szacunków wynika, że w pierwszym półroczu br. nastąpił wzrost krajowych podróży o ponad 7 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Krajowy ruch turystyczny wciąż rośnie, a takie akcje jak "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" bez wątpienia przyczyniają się do tego pozytywnego trendu" - mówi Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki.
Do jesiennej akcji najwięcej, bo 105 partnerów zgłosiło się z województwa małopolskiego. Na drugim miejscu uplasowało się województwo pomorskie z liczbą 62, a na trzecim dolnośląskie - 49 podmiotów oferujących usługi turystyczne. Niewiele mniej bo 47 partnerów weźmie udział w akcji na Mazowszu. Są to m.in.: restauracje, hotele czy muzea.

Akcja skierowana jest do przedstawicieli branży turystycznej zarówno z miejsc bardzo dobrze już znanych turystom, jak i tych jeszcze nieodkrytych oraz potrzebujących wsparcia. Jest wiele marek turystycznych dobrze znanych w danym regionie, ale mniej kojarzonych w innych miejscach kraju. Listę wszystkich obiektów oraz szczegóły akcji można znaleźć na stronie www.polskazobaczwiecej.pl.

d2qwvnz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2qwvnz