MiastaKalifornia. Niedźwiedź wszedł do sklepu. W sieci krąży wideo

Kalifornia. Niedźwiedź wszedł do sklepu. W sieci krąży wideo

Pracownikom supermarketu w Los Angeles przydarzyła się niecodzienna przygoda. Do sklepu wszedł 60-kilogramowy niedźwiedź i wybrał się na spacer między półkami. Po chwili samodzielnie opuścił lokal. Wideo z tego zdarzenia szybko obiegło internet.

Niedźwiedź wszedł do jednego z marketów w Los Angeles
Niedźwiedź wszedł do jednego z marketów w Los Angeles
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
oprac. MSI

12.08.2021 13:23

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Młody niedźwiedź odwiedził jeden ze sklepów Ralphs w Los Angeles w Kalifornii. Jak widać na opublikowanym w sieci nagraniu, zwierzę urządziło sobie rundkę między sklepowymi półkami. Chwilę później niedźwiedź opuścił market, a pracownicy sklepu zaalarmowali odpowiednie służby.

Niedźwiedź w supermarkecie - nagranie hitem w sieci

Co ciekawe ani zwierzę, ani klienci, którzy akurat robili zakupy w supermarkecie, nie wydawali się przerażeni zaistniałą sytuacją. Część obecnych nagrywała wideo, a jak podają lokalne media, znaleźli się i tacy, którzy próbowali się zbliżyć do niedźwiedzia.

"Nie mogę uwierzyć, że ten niedźwiedź chodzi po supermarkecie bez maseczki ochronnej" - piszą internauci w komentarzach pod wideo. "Przepraszam, w której alejce znajdę miód?"; "On się tylko rozglądał za koszykiem piknikowym" - żartują inni.

Niedźwiedź w supermarkecie - zwierzę trafiło w bezpieczne miejsce

Wizyta niedźwiedzia w supermarkecie nie spowodowała żadnych szkód, a gdy tylko zwierzę opuściło sklep, świadkowie zdarzenia powiadomili odpowiednie służby. Okazało się, że policja otrzymała zgłoszenia o innych niedźwiedziach w mieście.

Zwierzę zostało uśpione przez odpowiednie służby i pretransportowane w bezpiecznie miejsce, z dala od sklepów i ludzi.

Źródło: CBSN Los Angeles

Źródło artykułu:WP Turystyka
miastalos angeleskalifornia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także