Trwa ładowanie...

Nacomi Group i Energylandia Łączą Siły: Nowa Era Marketingu i Rozrywki

Nacomi Group, znany producent naturalnych kosmetyków, obecny na rynku od 2013 r., nawiązał współpracę z Energylandią. Ta niecodzienna synergia marki kosmetycznej z branżą rozrywkową prezentuje nowy kierunek działań, przenoszący doświadczenia konsumenckie na zupełnie inny poziom.

Materiał sponsorowany przez Energylandia
 Źródło: materiały partnera
d2cwelw
d2cwelw

W ramach współpracy, która stanowi przełom w działaniach marketingowych, Nacomi Group wraz z Energylandią stworzyły dwie flagowe atrakcje w nowo otwartej strefie Sweet Valley - rollercoastery Nacomi Honey Harbour i Fluff Superfood Choco Chip Creek. Kolejki nie tylko dostarczają emocjonujących przeżyć, ale są także żywym przykładem innowacyjnego sposobu promocji marki, opartego na doświadczeniach konsumenckich.

Rollercoastery Nacomi i Fluff w Sweet Valley

Rollercoaster Nacomi Honey Harbour oferuje emocje z prędkością 46 km/h na trasie o długości 254 metrów, natomiast Fluff Superfood Choco Chip Creek, symulujący lokomotywę parową, zapewnia jeszcze większe wrażenia z prędkością 55 km/h na trasie liczącej ponad 1000 metrów. Obie kolejki łączą w sobie zarówno dozę adrenaliny, jak i słodyczy oraz naturalności, podtrzymując wartości obu marek (NacomiFluff Superfood) z portfolio Nacomi Group.

 materiały partnera
Źródło: materiały partnera
 materiały partnera
Źródło: materiały partnera

Nacomi Group wykorzystuje również przestrzeń strefy Sweet Valley do bezpośredniej komunikacji z klientami, wprowadzając innowacyjne rozwiązania takie jak fotobudka, wizualizacje produktów, czy specjalne strefy odpoczynku, które umacniają zaangażowanie i zwiększają rozpoznawalność marki. Każdy element jest przemyślanym krokiem, który ma na celu nie tylko dostarczenie rozrywki, ale także budowanie silnej relacji z konsumentem.

 materiały partnera
Źródło: materiały partnera

Wizja i Przyszłość

Współpraca Nacomi Group z Energylandią to świadomy krok ku innowacjom w przemyśle kosmetycznym, który pokazuje, jak kreatywne podejście do marketingu może przełożyć się na realne doświadczenia dla konsumentów. Jest to kierunek, który może zainspirować inne firmy do eksploracji nowych sposobów na zaangażowanie i zadowolenie klientów.

Materiał sponsorowany przez Energylandia
d2cwelw
d2cwelw

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj