WP
Materiał Partnera
parawany plażowe

Parawany plażowe - reklama na wakacje

Parawany plażowe to jedno z ciekawszych rozwiązań w zakresie letniej promocji firmy, marki, postaci, produktu. W miejscowościach nadmorskich to jedno z bardziej efektywnych narzędzi marketingowych i promocyjnych. Nie mogą równać się z nimi ani banery reklamowe, które nie są w stanie przyciągnąć uwagi odbiorcy, który na wyciągnięcie ręki ma morski widok.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Parawany plażowe - reklama na wakacje
(Materiały prasowe)
WP

Sprawdzają się lepiej niż ulotki, które zaraz po otrzymaniu lądują do kosza. Warto jednak pamiętać, że parawany plażowe mogą swoją funkcję promocyjną spełniać nie tylko nad morzem.

- Parawany plażowe można wykonać bez większego problemu.
- Warto zwracać uwagę na rodzaj tkaniny.
- Można korzystać zarówno z sitodruku, jak i nadruku sublimacyjnego.
- Osobną kategorię tworzą prestiżowe parawany plażowe dedykowane przede wszystkim ekskluzywnym hotelom, ośrodkom wypoczynkowym, salonom spa.

Parawany plażowe - jak je wykorzystać w promocji firmy?

Jeśli jesteś właścicielem małej lub większej restauracji nad morzem, masz wypożyczalnię sprzętu wodnego lub prowadzisz hotel, to parawany plażowe są dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Można je wykorzystać na dwa sposoby. W ramach współpracy z zarządcą miejskiej plaży można parawany z własnym nadrukiem reklamowym można bezpłatnie udostępnić plażowiczom. Na sporej części plaż i przy wejściach do nich z reguły znaleźć można bezpłatne leżaki lub parawany. Drugi sposób - to bezpłatne udostępnienie lub podarowanie takiego parawanu gościom hotelu lub wypożyczalni sprzętu. Nie jest to forma agresywnej reklamy, jeśli jednak wziąć pod uwagę, że ludzie spędzają na plaży co najmniej kilka godzin, to przekaz zawarty na parawanie zapada w pamięć nie tylko korzystającym z niego osobom, ale także tym, które znajdują się w pobliżu.

WP

Parawany reklamowe - z pożytkiem dla klienta

Ogromnym plusem parawanów reklamowych jest ich użyteczność. Nie stanowią one wyłącznie narzędzia promocji danej firmy lub produktu, lecz także ułatwiają plażowanie. Zakup parawanu nie jest co prawda dużym wydatkiem, jest to jednak koszt jednorazowy. Plażowicze często nie zabierają do domów zakupionych parawanów i po roku muszą ponownie ponosić ten sam koszt. Wyręczenie ich w tym zadaniu, działa na korzyść promującej się firmy. Z tego też powodu wartościowym działaniem promocyjnym jest przygotowanie parawanów plażowych także przez te firmy, które bezpośrednio z nadmorskim klimatem nie mają wiele wspólnego. Ostatnie lata pokazują, że największe marki korzystają z tego narzędzia, świadomie obrandowując niemałe kawałki plaży. Warto brać z nich przykład.

Polub WP Turystyka
WP
WP
WP
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.
WP