Trwa ładowanie...
Materiał Partnera
parawany plażowe
03-01-2019 12:17

Parawany plażowe - reklama na wakacje

Parawany plażowe to jedno z ciekawszych rozwiązań w zakresie letniej promocji firmy, marki, postaci, produktu. W miejscowościach nadmorskich to jedno z bardziej efektywnych narzędzi marketingowych i promocyjnych. Nie mogą równać się z nimi ani banery reklamowe, które nie są w stanie przyciągnąć uwagi odbiorcy, który na wyciągnięcie ręki ma morski widok.

Parawany plażowe - reklama na wakacjeŹródło: Materiały prasowe
d2fypr3
d2fypr3

Sprawdzają się lepiej niż ulotki, które zaraz po otrzymaniu lądują do kosza. Warto jednak pamiętać, że parawany plażowe mogą swoją funkcję promocyjną spełniać nie tylko nad morzem.

- Parawany plażowe można wykonać bez większego problemu.
- Warto zwracać uwagę na rodzaj tkaniny.
- Można korzystać zarówno z sitodruku, jak i nadruku sublimacyjnego.
- Osobną kategorię tworzą prestiżowe parawany plażowe dedykowane przede wszystkim ekskluzywnym hotelom, ośrodkom wypoczynkowym, salonom spa.

Parawany plażowe - jak je wykorzystać w promocji firmy?

Jeśli jesteś właścicielem małej lub większej restauracji nad morzem, masz wypożyczalnię sprzętu wodnego lub prowadzisz hotel, to parawany plażowe są dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Można je wykorzystać na dwa sposoby. W ramach współpracy z zarządcą miejskiej plaży można parawany z własnym nadrukiem reklamowym można bezpłatnie udostępnić plażowiczom. Na sporej części plaż i przy wejściach do nich z reguły znaleźć można bezpłatne leżaki lub parawany. Drugi sposób - to bezpłatne udostępnienie lub podarowanie takiego parawanu gościom hotelu lub wypożyczalni sprzętu. Nie jest to forma agresywnej reklamy, jeśli jednak wziąć pod uwagę, że ludzie spędzają na plaży co najmniej kilka godzin, to przekaz zawarty na parawanie zapada w pamięć nie tylko korzystającym z niego osobom, ale także tym, które znajdują się w pobliżu.

Parawany reklamowe - z pożytkiem dla klienta

Ogromnym plusem parawanów reklamowych jest ich użyteczność. Nie stanowią one wyłącznie narzędzia promocji danej firmy lub produktu, lecz także ułatwiają plażowanie. Zakup parawanu nie jest co prawda dużym wydatkiem, jest to jednak koszt jednorazowy. Plażowicze często nie zabierają do domów zakupionych parawanów i po roku muszą ponownie ponosić ten sam koszt. Wyręczenie ich w tym zadaniu, działa na korzyść promującej się firmy. Z tego też powodu wartościowym działaniem promocyjnym jest przygotowanie parawanów plażowych także przez te firmy, które bezpośrednio z nadmorskim klimatem nie mają wiele wspólnego. Ostatnie lata pokazują, że największe marki korzystają z tego narzędzia, świadomie obrandowując niemałe kawałki plaży. Warto brać z nich przykład.

d2fypr3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2fypr3

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj