Polskie perełki walczą w konkursie. Głosowanie trwa
Trwa głosowanie w plebiscycie organizowanym przez Międzynarodowy Komitet Turystycznych Festiwali Filmowych na najlepszy na świecie materiał promujący miejsce turystyczne. Aż trzy polskie produkcje konkurują z hiszpańskimi, chorwackimi, portugalskimi czy brazylijskimi perełkami.
Już po raz siódmy odbywa się głosowanie o nagrodę publiczności "People’s Choice Award", w plebiscycie organizowanym przez International Committee of Tourism Film Festivals - CIFFT. Jak wyjaśnia organizator, konkurs "prezentuje innowacyjne produkcje marek turystycznych i agencji kreatywnych z różnych części świata, oferując wgląd w zróżnicowany świat marketingu turystycznego".
Zwycięzca zostanie wyłoniony w głosowaniu na stronie internetowej CIFFT, które trwa do 18 października. Należy pamiętać, że jedna osoba, może oddać tylko jeden głos.
Polska walczy o zwycięstwo
W tym roku o głosy internautów zabiega 66 filmów turystycznych z 23 krajów świata. Możemy czuć się wyróżnieni, bowiem znajdziemy tam aż trzy realizacje, promujące wyjątkowe miejsca w Polsce.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mały region - wielkie przygody. Opolszczyzna to niedoceniana perełka Polski
Wyjątkowe miejsca w naszym kraju
Pierwszy ze spotów turystycznych został nagrany na zlecenie Urzędu Miasta Bydgoszczy i promuje on właśnie to miasto. "Bydgoszcz - More beautiful than you think!" (Bydgoszcz - Piękniejsza niż myślisz!) - zatytułowano trwający ponad dwie minuty film, w którym w szaloną podróż po mieście zabiera widzów pop-folkowy zespół Big Bike Orchestra, poruszający się na sześcioosobowym rowerze. Materiał wideo zebrał już 47 głosów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Bydgoszcz - Piękniejsza niż myślisz! / Bydgoszcz - More beautiful than you think!
Kolejny polski spot "Discover the mysterious Lower Silesia" (Odkryj tajemniczy Dolny Śląsk), jak sam tytuł wskazuje, prezentuje różnorodność tej części naszego kraju. W nagraniu zobaczyć można m.in. Szczeliniec Wielki, Zamek Książ, wodospad Kamieńczyk, Krainę Wygasłych Wulkanów, Śnieżkę czy skrawek Wrocławia. Póki co nagranie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego skradło serca jedynie 13 osób.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mysterious Lower Silesia
Ostatnia polska realizacja przedstawia stolicę województwa dolnośląskiego. Film "Wroclaw: City of Adventure" (Wrocław: miasto przygody), uzyskał już 65 głosów. To najlepszy wynik ze wszystkich polskich nominowanych materiałów. Wideo zabiera widzów w najpopularniejsze miejsca miasta, takie jak Hala Stulecia, Narodowe Forum Muzyki, Ostrów Tumski czy Stare Miasto.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Wroclaw City of Advanture" / "Wroclaw Miasto Przygody"
Liderem, póki co, jest film portugalskiej produkcji, który uzbierał aż 2815 głosów.
Źródło: filmservicesubmissiontool.com/cifftSite