Wideo z Azji. "Zupełnie niezrozumiałe dla przeciętnego Polaka"
Media społecznościowe są skarbnicą wiedzy na każdy możliwy temat. Podróżnicy raczą swoich obserwatorów ciekawostkami z innych krajów świata. Mateusz Myla Müller pokazał, jak wyglądają azjatyckie galerie handlowe i stwierdził, że jest to "zupełnie niezrozumiałe dla przeciętnego Polaka".
19.12.2024 | aktual.: 19.12.2024 10:49
Mateusz Myla Müller to znany TikToker, który raczy swoich obserwatorów, a ma ich już ponad dwa mln, podróżniczymi ciekawostkami z różnych części świata. Najczęściej skupia się jednak na państwach azjatyckich.
Galerie handlowe w Azji
W jednym z ostatnio opublikowanych na TikToku nagrań pokazał, jak wyglądają typowe azjatyckie centra handlowe i zdradził kilka ciekawostek, które jego zdaniem będą "zupełnie niezrozumiałe dla przeciętnego Polaka".
- Bardziej przypominają miniaturowe miasta. Zazwyczaj mają co najmniej sześć pięter, wypełnionych rzeczami, których nigdy byście się nie spodziewali w galerii handlowej - zaznaczyl na początku. Wspomniał o takich atrakcjach, jak np. sztuczne wodospady, masaże czy food courty o wielkości przeciętnej warszawskiej galerii. Ciekawostką jest także fakt, że w azjatyckich krajach, w których przez cały rok panują typowo letnie temperatury, znaleźć można kryte lodowiska.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ciekawostki z azjatyckiego podwórka
Jak podkreśla podróżnik, w tamtejszych centrach handlowych najlepiej widać, że Azjaci lubią luksus. - Nie tylko znajdziemy tu każdą luksusową markę dostępną na świecie, ale także specjalne sekcje poświęcone prezentacjom samochodów klasy premium - dodał Mateusz Myla.
Azjatyckie galerie handlowe szczególnie warto odwiedzić w czasie, kiedy zbliżają się bądź już trwają ważne, międzynarodowe święta. Oprócz licznych, gigantycznych ozdób i dekoracji, galerie stają się miejscami organizacji wydarzeń tematycznych.
Źródło: TikTok @mateuszmyla