Wideo z polską stewardesą hitem sieci. "Ogląda się z przyjemnością"
PLL LOT przygotowały nową wideoinstrukcję bezpieczeństwa. Materiału nie przygotowano jednak na pokładzie samolotu, a w Muzeum Narodowym. "Takie instrukcje to się ogląda z przyjemnością" - komentują internauci.
Nowy film, prezentujący zasady bezpieczeństwa na pokładzie, powstał dzięki współpracy PLL LOT oraz Muzeum Narodowego w Warszawie. Sceny do instrukcji nagrano w Galerii Sztuki XIX Wieku MNW, gdzie goszczą arcydzieła polskiego malarstwa. Na wideo pojawiają się obrazy takich artystów, jak: Jan Matejko, Olga Boznańska, Jacek Malczewski czy Józef Mehoffer.
Nowe wideo ma pełnić również funkcję wizerunkową
Celem tej nowej formy jest utrzymanie uwagi widza tak, aby przed odlotem obejrzał instrukcję bezpieczeństwa. Obecność muzealnych elementów ma za zadanie uatrakcyjnić przekaz. Co ciekawe, w nagraniu nie występuje aktorka, a prawdziwa członkini personelu pokładowego PLL LOT.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ulubione miejsce Polaków. Jeżdżą tam od kilkunastu lat
- Film, poza oczywistym celem informacyjnym, pełni istotną funkcję wizerunkową. LOT to polska marka o zasięgu globalnym. Poprzez obecność samolotów w zagranicznych portach, jesteśmy nie tylko naturalnym promotorem Polski i jej najlepszych cech, czyli gościnności i życzliwości, ale także nośnikiem kultury oraz dziedzictwa narodowego. Nowe safety video wpisuje się w naszą strategię ESG (Environmental, Social, Corporate Governance - przyp. red.), której elementem jest właśnie promocja polskiej kultury. Zaproszenie do tego projektu Muzeum Narodowego idealnie dopełniło nasz cel - mówi Ewa Lampart, dyrektor biura marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.
Wideoinstruktarz LOT-u wzbudził sympatię internautów
"To jest to, co tak bardzo podziwiam w Polakach. Są dumni ze swoich osiągnięć w sztuce i nauce. Wiedzą, kim są ich wielkie umysły i oddają im hołd z dumą" - czytamy na profilu "A Fly Guys Cabin Crew Longue" na Facebooku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowe Safety Video PLL LOT
Sporo komentarzy pojawiło się również bezpośrednio pod filmem opublikowanym na YouTube.
"Nowoczesne podejście to coś, czego po naszych rodzimych liniach nikt by się nie spodziewał"; "Widać dużą inspirację Air France, ale wyszło równie dobrze"; "Aż zazdroszczę tym, którzy pierwszy raz zobaczą to na pokładzie samolotu" - czytamy.
Zgodnie z sugestiami internautów, wideo promocyjne LOT-u nie jest oryginalnym pomysłem. Podobny motyw wykorzystały wcześniej np. Singapore Airlines. A co wy myślicie o nowym materiale promocyjnym LOT-u?