Zostawiają cię na odludziu i musisz sobie poradzić. Ekstremalny pomysł na kolejne wakacje
Last minute? All inclusive? Zapomnij. Wszystko wskazuje na to, że gorącym trendem stają się wycieczki ekstremalne. Takie, podczas których w ramach odpoczynku grupa "ekspertów" urządzi ci obóz przetrwania. Ale w dość luksusowym wydaniu.
Londyńskie biuro podróży Black Tomato reklamuje się jako ekskluzywne i spełniające oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Do swojej oferty wprowadziło właśnie propozycję mającą zainteresować tych wszystkich, którym znudziły się standardowe formy spędzania wakacji.
Wykupując wczasy "Get Lost", mamy zapewnioną podróż w nieznane sobie, odległe od cywilizacji miejsce (oferta dostępna jest na całym świecie), np. pustynię czy dżunglę. Cała zabawa polega na tym, by umieć sobie w nowych warunkach poradzić oraz znaleźć drogę do przysłowiowego domu (punktu, z którego zostaniesz odebrany przez wyznaczone osoby). "Czasami trzeba się zgubić, by móc siebie odnaleźć" - tym własnie hasłem londyńskie biuro promuje swoje wycieczki.
Podróżni, którzy zdecydują się na wyjątkowe wakacje, przechodzą wcześniej konsultację z "ekspertami". W jej trakcie pracownicy Black Tomato mają zrozumieć, jakie potrzeby ma urlopowicz i ile pieniędzy chce wydać. Po ustaleniu faktów biuro podróży przygotowuje plan eskapady i wysyła delikwenta (prywatnym samolotem) w nieznane. Ten ma do dyspozycji nowoczesny system nawigacji what3words. Oczywiście, by klienci nie zgubili się na zawsze, zostają wyposażeni w urządzenia pozwalające namierzyć ich lokalizację.
Cenniki są ustalane indywidualnie, po konsultacji, więc biuro nie podaje konkretnych stawek. Mamy jednak przeczucie, że luksus "zgubienia się" jest dostępny tylko dla bogaczy.