Nowa kampania promocyjna Polski - bociany, fontanny i gofry
Ambasada RP w Waszyngtonie postanowiła zachęcić zagranicznych turystów do spędzenia lata w Polsce. By tego dokonać, dyplomaci założyli konto PolandinUSA na popularnym blogowym serwisie BuzzFeed i przedstawili 18 różnych powodów, dla których warto odwiedzić nasz kraj.
Polska ambasada cieszy się ogromną popularnością w mediach społecznościowych, a jej oficjalne profile na Twitterze czy Facebooku należą do najchętniej obserwowanych przez amerykańskich polityków czy dziennikarzy, ustępując w popularności tylko ambasadzie Wielkiej Brytanii.
Wśród argumentów promujących walory Polski latem znalazły się m.in. Tatry, Mazury, kurorty nad Bałtykiem, ale także plaża w Warszawie, festiwale czy teatry uliczne, truskawki i… miejska fontanna.
fot. www.buzzfeed.com
Nie zabrakło nawet inscenizacji Bitwy pod Grunwaldem czy słynnej polskiej gościnności.
fot. www.buzzfeed.com
Artykuł, który de facto można uznać za kampanię promocyjną, już zainteresował media w naszym kraju, rozpoczynając polemikę, czy jest to właściwy sposób na popularyzację zalet Polski poprzez fontanny, gofry i bociany.
fot. www.buzzfeed.com
A co wy myślicie o takiej formie zachęcania obcokrajowców do przyjazdu nad Wisłę? Co należałoby zamieścić w takim zestawieniu, a co zdecydowanie powinno zostać z niego usunięte? Napiszcie w komentarzach.
at/if