Nietypowa promocja Polski. Użytkownicy TikToka w Chinach zakochani
DJ Hazel i jego numer "I love Poland” z 2015 r. podbijają TikToka w Chinach. Dziesiątki tysięcy użytkowników aplikacji wykonują słynny taniec z teledysku. To się nazywa darmowa i skuteczna promocja kraju za granicą.
TikTok to aplikacja mobilna umożliwiająca tworzenie i udostępnianie bardzo krótkich materiałów wideo (do 15 sek.) w założeniu treścią zbliżonych do teledysków muzycznych. Piosenka polskiego DJ-a okazała się być absolutnym hitem w aplikacji - powstało już 19 tys. tematycznych filmików.
O tym, że Chinki oszalały na punkcie tej piosenki można się przekonać wchodząc na YouTube. Tam znajdziemy wideo "I Love Poland Dance Challenge", które jest kompilacją filmików, na których chińska młodzież próbuje odtworzyć słynny układ taneczny z teledysku.
Michał Orzechowski, czyli tzw. DJ Hazel nagrał piosenkę "I love Poland" w 2015 r. I choć numer wraz ze specjalnym układem święcił triumfy już lata temu, to nikt nie spodziewał się, że kiedyś posłuży jako narzędzie promocji Polski za granicą. Dziś (17.02) wideo ma na YouTubie ponad 5 mln wyświetleń.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
"Nasza Polska Fundacja Narodowa przepala miliony na bezsensowne działania by wypromować Polskę na arenie międzynarodowej – a na Tik Toku, zupełnie za darmo, robi to kawałek muzyczny naszego DJ’a" – napisał na swoim Facebooku Wojtek Kardys. – "Proste? Proste. Skuteczne? Bardzo" – ironizuje.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl