Trwa ładowanie...
d2doheb

Nowy system zwrotów w Ryanairze. Skorzysta z niego tylko część klientów

Ryanair w końcu wprowadził system zwrotów dla grupy klientów, którzy mieli największy problem z odzyskaniem pieniędzy za odwołane loty z powodu pandemii. Mowa o osobach, które nabywały bilety za pośrednictwem internetowych biur podróży.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Samolot należący do linii Ryanair
Samolot należący do linii Ryanair (Getty Images)
d2doheb

Klienci, którzy rezerwowali bilety na lot Ryanairem za pośrednictwem biur podróży online czy stron internetowych (nienależących do irlandzkiego przewoźnika), mieli nikłe szanse na odzyskanie pieniędzy w przypadku odwołanych lotów w czasie pandemii. Wynikało to z braku porozumienia między linią lotniczą a pośrednikami.

Jak wyjaśnia polishexpress.co.uk, Ryanair zarzucał biurom podróży i serwisom pośredniczącym w sprzedaży biletów, że stosowały rozwiązania, przez które nie miał dostępu do pełnych danych osób, które dokonały rezerwacji. W konsekwencji nie mógł dokonać bezpośrednich zwrotów pieniędzy za bilety lotnicze. Natomiast próby dokonania zwrotów poprzez pośredników kończyły się niepowodzeniem i nieporozumieniami.

d2doheb

Ryanair – jak odzyskać pieniądze?

Po tysiącach reklamacji i wielu negatywnych opiniach, jakie spadły na niskokosztowego przewoźnika, w końcu wprowadził on nowy system weryfikacji. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci będą w stanie uzyskać pieniądze bezpośrednio od irlandzkiej linii.

Aby uzyskać zwrot za bilety, należy wejść na oficjalną stronę internetową Ryanaira, pobrać formularz weryfikacji klienta, wypełnić go, a następnie wysłać. Po pozytywnej weryfikacji klienci otrzymają zwrot środków.

d2doheb

Źródło: polishexpress.co.uk

Koronawirus a wakacje. Co z wczasami za granicą? Janusz Cieszyński komentuje

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2doheb

Podziel się opinią

Share
d2doheb
d2doheb